Walts Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei Får meg DS i morgen, men ikke noe spesielt med spill. Så lurte på pm noen hadde noen tips til noen gode DS spill. Er veldig glad i RPG og spill som Mario, puzzel spill er også kult da jeg skal bruke den på toget. Trenger ikke være noe av det jeg har nevnt så lenge det er et godt spill. Ingen hindring om de kun er ute i USA da jeg kan bestille derfra. Kan også eventuelt nevne spill som kommer fremover. Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Om du liker The Legend of Zelda serien, er phantom hourglass nesten et must. Ellers kan jo Mario Kart DS, eller Mario 64 være spill du kan like. Er du typen som liker å utfordre hjernen, kan da spill som Dr. Kawashima fungere bra. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 New Super Mario Bros!!! desidert kuleste spille til DS!! must have spill Lenke til kommentar
Walts Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Ok takk for svar. Får med New Super Mario Bros med konsollen og Zelda skal nok kjøpes. Kom gjerne med flere tips. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg vil varmt anbefale Hotel Dusk: Room 215. Det er et pek-og-klikk spill med en spennende historie, artige gåter og oppgaver. Har litt anderledes grafikk, men den er veldig bra og passer meget godt inn. Jeg har i alle fall kost meg veldig med dette, og er et av de beste spillene jeg har kjøpt til DS. Men kan og advare at det er mye lesing i dette spillet. Er nesten som en bok faktisk, da du også holder DS-en som du holder en bok . Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Syns Mario Kart og Phantom Hourglass er de eneste ORDENTLIG geniale spillene på DS. Ellers har man Animal Crossing, Pokemon diamond og kanskje Super mario 64. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå