MonaH Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kjøpte meg et magnetfeste til mobilen min, så jeg kan feste den i bilen. Jeg skal lime fast en liten "bit" bak på mobilen, som så fester seg til den magnetplata jeg skal lime fast i bilen. Tipper dere skjønner hva jeg mener. Men, er det rett, at da jeg setter/fester mobilen mot magnetplata, så går tastelåsen av? Har en Nokia 6280. Jeg vet ikke om dette kommer til å skade telefonen, derfor har jeg ikke tatt dette i bruk enda. Noen av dere som vet om dette er til skade for telefonen? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Anbefaler ikke magnet. Kjøp skikkelig mobilholder i stedenfor. Er mange grunner. En ting er at det er mange komponenter i telefonen som blir påvirket av magnet. Flipp-telefoner f.eks har en magnet-sensor som bestemmer om flippen er åpen eller lukket. Forundrer meg ikke i det hele tatt om det også kan påvirke nettdekningen. Det villeste jeg har sett var en telefon som begynte å bla i menyen og ringe ut av seg selv når jeg førte en liten magnet over dekselet. En annen god grunn til å ligge unna er at om du kjører på en litt humpete vei så kan mobilen riste seg løs og få skader av dette. Og i et svakt øyeblikk så begynner man å lete etter telefonen på gulvet....i 60+ km/t. Nei kjøp skikkelig holder du. Da er du på den sikre siden. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Var redd for noe sånt ja. Takk for svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå