Gå til innhold

Mirrors edge - Samletråden for all informasjon om spillet.

Anbefalte innlegg

Jeg også er redd for at dette feiler som Assassins Creed med tanke på spillbarheten. Jade Raymond sa vel noe med at de egentlig tenkte å la brukeren kontrollere løpingen og at man måtte ta tak i kanter selv, men pga tidspress gikk det vel ikke.

Det var vel heller en enkel løsning enn en smart designide.

Å holde inn X og la modellen klatre og være uredd for å falle ned ødela hele poenget med spillet syns jeg. Hadde vært kulere om vi måtte konsentrere oss for å hoppe fra bygning til bygning, det ville skapt spenning istedenfor kjedsomhet.

Men håper Mirror's Edge blir annerledes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi han har en annen mening enn dere? Hva kvalifiserer deg til å erklære hva som er riktig og galt?

Det er nok heller du som burde utdype Polvott...

Nå står det jo svart på hvitt der det jeg mener, og det er det at det er populært. "Alle" hater EA nå, og utifra samtlige diskusjoner her og på andre forum er det fordi det er populært. Folk følger strømmen. Det er det TCi sa, og det var det jeg også sa.

Fikk du svar nå?

Lenke til kommentar
Mirrors Edge en mulig timed exclusive for PS3? Selvom jeg ikke har troa på spillet, så tror jeg veldig mange PS3-eiere kan juble om det stemmer!

According to Reeves, Mirrors Edge will be a timed exclusive on PS3... PC and 360 will follow much later!

Original kilden

Kilde #2

WTF!? Vil heller ha dette på PC enn PS3 (selvom jeg har begge)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Mirrors Edge en mulig timed exclusive for PS3? Selvom jeg ikke har troa på spillet, så tror jeg veldig mange PS3-eiere kan juble om det stemmer!

According to Reeves, Mirrors Edge will be a timed exclusive on PS3... PC and 360 will follow much later!

Original kilden

Kilde #2

WTF!? Vil heller ha dette på PC enn PS3 (selvom jeg har begge)

WHAT?! WHAAAAT ?!?!?! WHAHHHAHAHAHAHT!?

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE

Lenke til kommentar
Jeg vil helst ha det på PS3 :)

Du sitter vell med en mindre brukbar pc til dette spillet vill jeg tro :) Dette vill nok fungere mye bedre på PC.

At han vil ha det på PS3 trenger ikke bety noe annet enn at han liker PS3 controlleren bedre enn tastatur.

Og at det ikke vil ha mod-support for PC, og da forsvinner en av de viktigste fordelene med PC-gaming.

Lenke til kommentar
Hvis du har en 10 år gammel mus så skjønner jeg godt at du foretrekker konsoll framfor pc. :!:

Hehe:P nei har jo ikke det da:p var en liten overdrivelse. Men vet ikke, fps mista litt verdien på pc for meg etterhvert. gikk bare lei. Men Rts og rpg spill som jeg også kom til å tenke på er det som funker best på pc nå for tida. føler jeg seg selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...