Gå til innhold

Mirrors edge - Samletråden for all informasjon om spillet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh! I går spilte jeg et brett hvor (titt bare hvis du har rundet)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
jeg var ombord på en båt og måtte slåss mot ei jente som viste seg å være hun venninna.
Akkurat da banket det på døra, og jeg gikk glipp av hele cutscenen. Trodde jeg kunne se den igjen etterpå, men nei, den var ikke å finne. Når låses de egentlig opp? Etter at du har spilt to kapitler til?
Lenke til kommentar
Herregud, blir så lei spillet pågrunn av sistebrett, uten våpen så skjønner jeg ikke hvordan jeg skal komme meg på platene opp uten og bli drept :/ Dette er etter jeg har tatt av meg sniperne på taket og kommet til server rommet. Noen ide? Spiller på normal.

 

Du må få de til å skyte alle de 4 serverene, for at døren skal åpnes.

Ta til høyre gjennom glasset til den første, og så i gjennom glasset til den bak.

Så løp venstre i gjennom bakerste server rom, før du løper forbi trapp og inn til i siste serveren.

 

Så må du slå ut mannen i trappa, og helst beholde slow motion til han midt oppe på nivået over serverene.

Slik gjorde jeg det i hvertfall, og gikk vel på 3 - 4 forsøk ;)

Lenke til kommentar
Har tatt alle fire serverne, men er han som står i midten som er umulig å komme bort til. Blir drept før jeg rekker å røre han.

 

Ja han jeg døde mest på også, men hoppet og prøvde å få kommet så nære som mulig før jeg aktiverte slow motion.

Da fikk jeg kommet nært nok og rappet våpenet fra han. Etter det var han bare å slå ut.

Men er et av de mest irriterende område, ettersom man ofte dør på slutten og må løpe rundt hele rommet på nytt.

Lenke til kommentar

Virker ikke som du var mulig engang, må jo "bugge" meg for å klare det.

Endelig!

 

Mirrors Edge er det spillet jeg har hatt mest lyst til å kaste kontrollen i bakken for. Garantert det spillet jeg har dødt mest i, og det spillet jeg ikke kommer til å runde 1 gang til.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

Hva er "fett" med dette spillet? Den friheten man har, er egentlig ikke så mye. Den fine grafikken rekker du såvidt å få med deg. Der du har tid til å titte på grafikken er småe rom som ikke har så mye spennende. Kommer jeg først ut må jeg løpe for livet. De røde tingene skal være en mulighet for å kunne løse brettet, men det finnes egentlig ikke så veldig mange andre alternativer. Spillet er også kort(noe jeg selvfølgelig syntes er posetivt, men for de som liker det). Sistebrett er noe av det dummeste jeg har vært borti, plutselig står det 3 jævler i midten isteden for 1. Hvordan i helvette mener DICE jeg skal klare å ta meg av dem? Jeg er en liten jente som tåler 2 slag eller max 3 skudd, med slowmo som varer mot en, er jeg sjanseløs.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar
Hva er "fett" med dette spillet? Den friheten man har, er egentlig ikke så mye. Den fine grafikken rekker du såvidt å få med deg. Der du har tid til å titte på grafikken er småe rom som ikke har så mye spennende. Kommer jeg først ut må jeg løpe for livet. De røde tingene skal være en mulighet for å kunne løse brettet, men det finnes egentlig ikke så veldig mange andre alternativer. Spillet er også kort(noe jeg selvfølgelig syntes er posetivt, men for de som liker det). Sistebrett er noe av det dummeste jeg har vært borti, plutselig står det 3 jævler i midten isteden for 1. Hvordan i helvette mener DICE jeg skal klare å ta meg av dem? Jeg er en liten jente som tåler 2 slag eller max 3 skudd, med slowmo som varer mot en, er jeg sjanseløs.

 

Det at man dør mye og sliter en del er akkurat hva som gjør at jeg liker det.

Og tydeligvis hva som gjør at andre hater det.

Spillet er et friskt pust i både design og føelelse, og jeg har runnet det 3 ganger, har alle Speed Runs og mange av Time Trails på 3 stjerner.

Speed Runs er i hvertfall ikke tingen å prøve om man er av den typen som blir lett frustrert, for det er ikke gøy å bomme i det det er gått 10:30 for ørtende gang og man bare kan starte levelet på nytt ;)

Men igjen, det er akkurat slike tålmodighets ting som jeg elsker å bruke nettene mine på da, og jeg kommer garantert til å spille ME enda en god del mer i fremtiden :)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Herregud, blir så lei spillet pågrunn av sistebrett, uten våpen så skjønner jeg ikke hvordan jeg skal komme meg på platene opp uten og bli drept :/ Dette er etter jeg har tatt av meg sniperne på taket og kommet til server rommet. Noen ide? Spiller på normal.

 

Du må få de til å skyte alle de 4 serverene, for at døren skal åpnes.

Ta til høyre gjennom glasset til den første, og så i gjennom glasset til den bak.

Så løp venstre i gjennom bakerste server rom, før du løper forbi trapp og inn til i siste serveren.

 

Så må du slå ut mannen i trappa, og helst beholde slow motion til han midt oppe på nivået over serverene.

Slik gjorde jeg det i hvertfall, og gikk vel på 3 - 4 forsøk ;)

 

Det går også an å fokusere på å bare få drept de først, så ta våpenet og skyte serverne.

Jeg gjorde det, og jeg fikk "ikke skyte folk" achievementen på første gjennomgang av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...