Gå til innhold

Mirrors edge - Samletråden for all informasjon om spillet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, herlig. Klokket nettopp inn til 10:46 på chapter 2 speed run :D

Har holdt på i hele dag og hold på å bli manisk til tider, men gud hvor godt det er når man får det til.

 

Om du som irriterer deg over loading i heiser bør du ikke prøve deg på speed runs.

Laaang loadetid hver gang man må restarte brettet, noe man gjør MYE! ;)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Jeg tok ut dvden av xboxen i går, holdt på å klikke i vinkel. Kontrollerne er greie i story mode, men når man prøver å være 100% presis og sette bra tid i speed run, da savner jeg musa. Skal bli interesant å teste på pc når det kommer i januar.

 

Er vel som med Portal, at når pc versionen kommer vil tidene presses nedover betraktelig.

Er umulig å få samme presisjon med stikka desverre, men jeg synes nå det gjør det hele enda mer utfordrende.

Jeg gir meg ikke før jeg har klart alle speed runs på konsoll i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Lykke til med speed run på shard.. :p Har bare greid prologen på speedrun, gidder ikke noe mer.. kommer til å ødelegge kontrollen bare enda mer.. :thumbdown:

 

Chapter 4 er veldig enkel og man har ganske god tid, enkel achivement :p

Er 9 sekunder unna å klare chapter 5 nå, og har hørt rykter om at Shard blir vrien ja, men ingenting kan blir verre enn chapter 2!

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Men imellom missions, er det nye filmsekvenser, eller er det som i gta at du kan vente med å ta neste oppdrag ??

 

De følger hverandre med filmsekvens i mellom.

Er ikke frihet til å velge rekkefølge og når man vil ta hvilket mission.

Søren, da blir det neppe kjøp fra meg. Skulle ønske Mirrors Edge hadde gta sin frihet. :/

Lenke til kommentar

Har du testet demoen da?

Jeg liker spillet meget godt og skjønner egentlig ikke all det negative som blir sagt om det.

Men man må nesten se på det som et racing type spill mer enn sandkassespill.

Her må man nesten like å finne beste rute for å nå målet, og prøve igjen og igjen for å kutte ned tiden og få flyt i løpet.

 

Selve kampanjen er over på 5-6 timer på normal, så ikke mye man får om man ikke liker tidsløpene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...