Alinoe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Åååh, jeg gleder meg så syyyyyyykt til dette spillet! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er demoen ute? Er på skolen, så får ikke sjekka Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Special Note: Mirrors Edge Demo will be available for download November 6 Endret 6. oktober 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Faen, jeg må ha skummlest og trodd det var october 6:( Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Da hdde ikke jeg vært her, da hadde jeg vært observert på Oslo City med Xbox360 og trådløst modem mens jeg tjuvlåner en TV fra Thorn. Men er nok November ja, desverre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har virkelig tro på dette spillet, for min del, kan det stikke av med årets spill ved siden av Gears of war 2, eller Fable 2. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har virkelig tro på dette spillet, for min del, kan det stikke av med årets spill ved siden av Gears of war 2, eller Fable 2. Jepp, men faren for at det blir for repetitivt er der. Kan også bli for restriktivt, for min del. Hadde vært perfekt om de hadde "modda" spillet slik at man har en by på størrelse med den i f.eks GTA IV, og løper rundt fritt. Alt skulle ha foregått i multiplayer. Kanskje som et race, eller noe lignende. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har virkelig tro på dette spillet, for min del, kan det stikke av med årets spill ved siden av Gears of war 2, eller Fable 2. Jepp, men faren for at det blir for repetitivt er der. Kan også bli for restriktivt, for min del. Hadde vært perfekt om de hadde "modda" spillet slik at man har en by på størrelse med den i f.eks GTA IV, og løper rundt fritt. Alt skulle ha foregått i multiplayer. Kanskje som et race, eller noe lignende. Multiplayer hadde vært noe Skal det være det? Har ikke hørt noe selv om det, men har ikke fulgt så altfor mye med på dette spillet.... Kunne jo vært flere modes enn bare race... Også en slags deathmatch... Løpe rundt på bygninger, og slå folk utfor, eller dytte dem, eller noe slikt Kunne også vært noe å få player 1 på team 1 fra A til B, uten å dø, og team 2 skal stoppe ham... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har virkelig tro på dette spillet, for min del, kan det stikke av med årets spill ved siden av Gears of war 2, eller Fable 2. Jepp, men faren for at det blir for repetitivt er der. Kan også bli for restriktivt, for min del. Hadde vært perfekt om de hadde "modda" spillet slik at man har en by på størrelse med den i f.eks GTA IV, og løper rundt fritt. Alt skulle ha foregått i multiplayer. Kanskje som et race, eller noe lignende. Multiplayer hadde vært noe Skal det være det? Har ikke hørt noe selv om det, men har ikke fulgt så altfor mye med på dette spillet.... Kunne jo vært flere modes enn bare race... Også en slags deathmatch... Løpe rundt på bygninger, og slå folk utfor, eller dytte dem, eller noe slikt Kunne også vært noe å få player 1 på team 1 fra A til B, uten å dø, og team 2 skal stoppe ham... Kan tenke meg at CTF hadde vært ganske så stilig, flagget på toppen av en bygning, første man opp også til møtestedet. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 CTF hadde vært skreddersydd for det spillet.... Raskhet dom gjelder Men kanskje noe litt mer passende enn et flagg.... Noe litt mer verdifullt ... Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 De packagene som man løper rundt med i spillet, så klart Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har ikke sett så mye på spillet, så visste ikke om hva du bærte bare at du var en runner, og hadde sett litt gameplay trailere... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Mirror's Edge preview og musikkinfo: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p...amp;postcount=1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Mirror's Edge preview og musikkinfo:http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p...amp;postcount=1 Hvis noen for 3 år siden hadde sagt at sånn ser graffikken ut i 2008, tror jeg jeg hadde fått helt skjokk, og at de 3 årene hadde blitt jævlig lenge. For jeg sitter med et skjokk i dag og, graffikken i spillet noen steder er bare helt utrolig bra Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Forholder meg kjempeskeptisk til dette spillet inntil jeg har prøvd det selv. Alt står jo og faller på kontrollene.. Blir sikkert ensformig etter en stund også. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Still Alive - Mirror's Edge OST: Så vakkert! Endret 13. oktober 2008 av TCi Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nydelig, endelig en "ekte" versjon. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vet ikke om denne er postet før men, her er iallefall ITavisens sniktitt. Beklager hvis så er tilfelle. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Kanskje endre emne tittelen da EA planlegger Mirrors Edge som trilogi og kanskje mer!! "The story we're telling at the moment is kind of a trilogy, a three-story arc," O'Brien said in a video interview with AusGamers . "For these first couple games, it's all about Faith. It's all about her experience in the world." And according to EA DICE senior producer Owen O'Brien, their upcoming first-person action game Mirror's Edge has joined the growing group. In fact, as O'Brien says, the universe created for Mirror's Edge may even grow beyond three games. Les allt her Endret 14. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå