teletubbiekid Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Meh... syns ihvertfall online FPS er best på PC. Da er det den som er best til å skyte som vinner, ikke den som spammer flest granater^^ Anyways, Energy Plant Gameplay HD. Endret 24. august 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Anyways, Energy Plant Gameplay HD. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Wow det her er vilt da. Tror aldri jeg kommer til å gå lei løpinga med litt kvinnelig stønning i bakgrunn heller. Men alt i alt håper jeg de finner på mange gode gameplay elementer i tillegg. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Håper spillet selger bra nok til å bli en franchise. Vil ha mere Faith! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Den videoen var rå kul! Nå gleder jeg meg bare enda mer! =D Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Og da er rotet rundt tidseksklusiviteten oppklart: A German Tech sitehas quoted David Reeves from Leipzig as having stated that Mirror’s Edge would be a timed exclusive for the PS3, this came out of the blue for many people looking forward to the game and especially the Xbox 360/PC owners. The PS3 will be continuously supplied with exclusive games: “We are continuously, month after month publish new titles that bring something unique and different target groups. In a month, it is Gran Turismo, in the next SingStar, as well as Third-Party Title as mirrors Edge by Electronic Arts are part of this strategy. “ According to Reeves Mirrors Edge will initially exclusively for the PS3 this year. PC and Xbox 360 versions would follow much later. EA however have declined this statement by the SCEE President with the following….. Mirror’s Edge will be shipping this winter on PS3, XBOX360 and PC. Mirror’s Edge will not be a timed exclusive for PS3. Pretty clear. Now back to waiting impatiently for it’s release http://buttonmasher.co.nz/2008/08/25/ea-mi...lusive-for-ps3/ Endret 24. august 2008 av TCi Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Der ble jeg glad. Takk TCi, du har reddet dagen min. Lurer dog på hvorfor de jævla tyskerne løy om noe slikt... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Da blir det heldigvis et kjøp på meg også Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Dette spillet ser grisefett ut, det har ihvertfall potensiale. Får håpe det ikke skuffer, trenger et spill som er litt "nyskapende" da jeg er lei av å stadig finne mindre og mindre spill jeg liker. Men jeg skal ikke si at jeg leter så mye, men holder litt utkikk gjør jeg. Liker fargevalga de har gått for, ut ifra videoene jeg har sett. Grafikken virker og skarp og fanger på en måte høydene. Såg den siste videoen, og kan ikke si noe annet at jeg gleder meg! Likte vannet i slutten av filmen når hun skal ut, men synes det burde sprutet mer vann når hun sklei ned der det var vann. Tror dette skaffes til ps3, liker å sitte i godstolen med god lyd, og en plasmaskjerm jeg er rimelig fornøyd med. Men skal ikke se bort ifra at det blir pc heller, men har falt litt ifra pcen. Får nesten dårlig samvittighet uansett hva jeg velger, da jeg liker begge platformene med sine ulemper og fordeler. En ting til jeg må si. Jeg er glad for at det er first person! Hadde dette vært 3person så hadde jeg blitt skuffet, synes ikke noe om 3person da 1 person virker mer naturlig og jeg lever meg da mer inn i det. Btw.. Dette ble en alt for lang post... <<Er det multiplayer i dette spillet? Det kunne jo blitt morsomt. Endret 24. august 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ser greit ut, men venter til å skaffe det på 360 neste år da det kommer ut der. Xbox 360 får altfor mange esklusive spill til høsten og vintern jeg skal ha, i tilegg to til PS3 og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 les ett par poster over, det kommer til 360 i år også Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 PS3 får exclusive DLC. Hurra! Endelig får PS3 noe eksklusivt iform av DLC. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Ja, leste det nettopp. Må si jeg var overrasket over at PS3 fikk noe eksklusivt ekstramateriale. Nå er det bare å spekulere i hva det blir da. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Virka som det var bare å holde inn en knapp å løpe, håper det ikke blir som Assassins Creed. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er nok en knapp for løping, en for hopping, en for angrep, en for stuping, en for å gli, en for å gripe tak osv.... håper jeg. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Du har en knapp for opp (altså hoppe, klatre opp), ned (rulle, skli under), også tror jeg det er en for å desarmere og en for å slå/sparke osv. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Da har lanseringsdatoen kommet. http://www.gamer.no/artikler/mirrors_edge_...ringsdato/56090 13. November Endret 19. september 2008 av Comprade Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Dessverre så er det en skrivefeil, er den 13. November. =) Endret 18. september 2008 av Mental Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 hehe, jaggu er det det. Lekkert av meg den gitt ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Electronic Arts released today the playable demo of Mirror's edge, on 26 September. Le téléchargement sera gratuit sur le Xbox Live et le PlayStation Network. The download is free on Xbox Live and PlayStation Network. La démo devrait par ailleurs être assez longue d’après les premiers échos. The demo should also be sufficiently long after the first echoes. Ainsi, nous pourrons apprendre quelques mouvements de bases mais aussi un passage de tir, rien que ca ! Thus, we can learn some basic movements but also a shift from shooting anything that ca! On pourra donc se faire une première idée sur le jeu. It may therefore be a first idea on Thursday Pour rappel, Mirror’s Edge arrivera dans nos magasins le 11 novembre prochain. As a reminder, Mirror's Edge arrives in our stores on 11 November. Fransk til engelsk online oversetter ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå