Gå til innhold

Mirrors edge - Samletråden for all informasjon om spillet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

11 sider faktisk. :yes:

 

If you squint, you can see a cliché or two in all of that, but Mirror’s Edge stands apart from the crowd in most respects. Is there modding? No. “We’re not building in any mod support.” Is it one of those episodic cash-gobblers? “No, it’s not episodic.” Does Faith tool about with katanas? “No, we don’t wanna go there. I think the chick-with-guns-and-swords thing has been done a bit too much.”

Side 7

 

Hva er galt med mod support?

Lenke til kommentar
øh jo. Kuleste hovedpersonen en Dante fra Devil may cry. Han hadde ikke passet inn i det her spillet, men hu dama her ikke kul. Jenter driver ikke med Parkour. Driver med det sjøl..

Emo..

faith-mirrors-edge-250.png

 

Edit: selve spillet ser evig fett ut . Nyskapende Liker vi

 

 

Siden når er det jenter ikke driver med parkour? Jeg kjenner haugevis med jenter som gjør dette her. Jeg gjør det og!

Jeg og mange mange mange andre mener at hun er dritkul. Hva er det som ikke gjør dama kul? Det at hun tilsynelatende er asiater? den tatoveringen rundt øyet? De røde skoa? Det at hun ser "emo" ut? La meg spørre deg hva du ser på som en emo. Kjapt og simpelt.

 

OT: Gleder meg til spillet kommer ut! Dette er en av mange grunner til å få seg Ps3 (og 360/pc, men jeg vil ha ps3).

Mange er misfornøyd med de sterke fargene, men poenget er at det skal være overdrevent rent og pent.

Det med våpen... Kult at man kan runde spille uten å fyre av ETT skudd! Haha, stå på DiCE!

Endret av djani
Lenke til kommentar

Idag blir man vel klassifisert som emo med èn gang man har mørkt/sort hår og en tatovering.. :p

 

Karakteren man er i spillet burde være en som passer inn i settingen til spillet, og siden vi spiller en "outlaw", en rebbel(èn eller to 'b'r?), så er det bare naturlig at vedkommende har valgt å endre på utseende sitt! :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Mange er misfornøyd med de sterke fargene, men poenget er at det skal være overdrevent rent og pent.

Det med våpen... Kult at man kan runde spille uten å fyre av ETT skudd! Haha, stå på DiCE!

Farger er ikke akkurat dagligkost i dag nei. Grunnen til alt er så sterilt og rent er fordi myndighetene kontrollerer alt. Liker også det at du ikke trenger å bruke våpen. Jeg håper virkelig dette revolusjonerer førstepersonsjangeren. Men tror det blir enten eller om dette slår an. Vi får se.

Wow, visste ikke at spillet kom ut nå i november. Awesome!

 

Hadde ikke giddi å gleda meg engang, blir sikkert utsatt :ermm:

Har samme tanke selv. Tør liksom ikke forvente meg det i år, selv om jeg håper det.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som er skeptisk til kontrollsystemet på dette spillet?

 

Jeg får flashback til pre-launch Assasins Creed her... Det hjelper ikke at løpeanimasjonene ser bra ut når kontrollene er kjedelige.

 

Tror ikke det blir så skeptisk kanskje det er enkelt prinsipp, men (alltid et men) de som har sett det sier:

 

Easy to learn, difficult to master. Fortunately, most of the levels provide both simple and difficult paths.

 

KILDE

 

EDIT: sier også litt om banene hvor den røde er lettest og ofte enklest men derimot tregest.

Mens å gjøre det fort krever mer skills og er vanskeligere og gjennomføre. (Huseker ikke hvor jeg leste dette ??Gamer?? sin ?)

Endret av NarilS
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som er skeptisk til kontrollsystemet på dette spillet?

 

Jeg får flashback til pre-launch Assasins Creed her... Det hjelper ikke at løpeanimasjonene ser bra ut når kontrollene er kjedelige.

 

Enig.. Kontroll oppsettet på AC Så jo drit kult ur. Har spillet selv og det er jo rett og slett KJEDELIG i forhold til det det så ut som..

 

OT: MEN det er jo drit kult bortsett fra att det er ensformig(AC altså). Så skal nok vente til det er noen som har anmelt det etter å ha prøvd noen levler..

 

Ser drit RÅTT ut.. Ollmost must buy :)

Endret av IllegalDrifter
Lenke til kommentar
Fatter ikke hva som er så stas med dette spillet. Blir jo nesten som Assassin (løpe fritt på tak o.l), bare i dette spillet er det bonus og ikke drepe folk? wtf :p

 

 

Heller mer interessert i "I Am Alive". Spennende!

I Am Alive virker jo som Cloverfield/Fall of Liberty, men begge spillene blir nok kjøpt. Så lenge anmeldsene ikke blir slakt.

Lenke til kommentar
Fatter ikke hva som er så stas med dette spillet. Blir jo nesten som Assassin (løpe fritt på tak o.l), bare i dette spillet er det bonus og ikke drepe folk? wtf :p

 

 

Heller mer interessert i "I Am Alive". Spennende!

Eh, ok? Og det måtte du skrive i denne tråden? :)

 

Det er et nytenkende spill der bevegelse går foran vold. Faktisk, et mer realistisk spill, tenk.

Lenke til kommentar
Eh, ok? Og det måtte du skrive i denne tråden? :)

 

Det er et nytenkende spill der bevegelse går foran vold. Faktisk, et mer realistisk spill, tenk.

Jeg kan ikke si det jeg mener om spillet? Jaja.

 

Bevegelse går foran vold? Slapp av. Det er masse vold i dette spillet. Men ikke så mye mord! Og så vidt jeg vet, så handler det om at hovedpersonen bare løper fra A til B. Kan ikke si det er veldig "nytenkende".

 

NB! Mine meninger om spillet er basert på trailers som er ute. Ingen aning om sluttproduktet vil bli slik!

Lenke til kommentar
Fatter ikke hva som er så stas med dette spillet. Blir jo nesten som Assassin (løpe fritt på tak o.l), bare i dette spillet er det bonus og ikke drepe folk? wtf :p

 

 

Heller mer interessert i "I Am Alive". Spennende!

Det som er det store med Mirror's Edge er at spillet prøver å redefinere førstepersonsjangeren. Vi har alltid sett på førsteperson til bruk i "skytespill". Vi har ikke hatt spill hvor plattformelementer blir gjort i førsteperson på denne måten. Portal startet med det. Forskjellen med Mirror's Edge er innlevelsen du vil få fordi kamera følger personens bevegelser. Tror nok mange (inkludert meg) vil føle den tradisjonelle bevegelsessyken i dette spillet.

 

Dette er ikke Assassin's Creed. AC er i tredjeperson. Selv om konseptet om en fri verden er lik, er det store forskjeller på hvordan AC gjør det og det ME gjør.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som er skeptisk til kontrollsystemet på dette spillet?

 

Jeg får flashback til pre-launch Assasins Creed her... Det hjelper ikke at løpeanimasjonene ser bra ut når kontrollene er kjedelige.

 

Jeg hadde full kontroll på Assassins Creed til 360, kontrollen var ikke så dårlig som du skal ha det til, tror jeg brukte 20 min så var jeg inni i kontrolleren lett som en plett ;)

 

Dette blir kjøpt viss det blir bra til enten 360/PS3 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...