martin808 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei, jeg har et problem med Outlokk. Jeg får opp dette bilde hver gang jeg starter Outlook. Hvordan kan jeg godta dette ?? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvordan kan jeg godta dette ?? Spørsmålet er litt uklart. Teknisk kan du forhåpentligvis godta ved å huke av boksen Klarer alltid... , eller ved å sette makrosikkerhet til medium og omstarte. Moralsk kan du forhåpentligvis godta ved å akseptere at både Outlook og PDFmaker er ønskede nytteprogrammer som du vet hvor kommer fra, ønsker å beholde på maskinen, og kanskje har betalt litt for. I motsatt fall får du heller fjerne skiten. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Spørsmålet er litt uklart. Teknisk kan du forhåpentligvis godta ved å huke av boksen Klarer alltid... , eller ved å sette makrosikkerhet til medium og omstarte. Moralsk kan du forhåpentligvis godta ved å akseptere at både Outlook og PDFmaker er ønskede nytteprogrammer som du vet hvor kommer fra, ønsker å beholde på maskinen, og kanskje har betalt litt for. I motsatt fall får du heller fjerne skiten. HTH. Beste hilsen Harald hvordan setter man ned makrosikkerheten til medium/ingen da? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Verktøy -> Makro -> Sikkerhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå