Gå til innhold

Myo, erfaringer å tips?


Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt å gå i innkjøp i noen av Myos sports nutrition, men lurer på noen små ting!

 

Noen som har smakt Myo BioWhey (skjokolade) hvordan er den i smak?

Og Myo MuscleDrive?

 

Har noen erfaring med disse produktene kan du dele dem med meg, hvordan du følte det funket?

 

 

 

Mvh Sund

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har prøvd Biopro 24 fra dem, smakte helt for jævlig i vann, men var egentlig ganske godt i melk. Men siden jeg foretrekker å kunne blande i vann så ble det aldri noe gjenkjøp der. Har forsåvidt hørt at whey proteinet deres smaker en del bedre, og har en bedre konsistens, men jeg er såpass fornøyd med TN sitt pro-80 at jeg ikke gidder å skifte leverandør uansett.

 

Prøvde Muscle Drive også. Liker å ha i meg koffein før jeg trener, kjøpte det egentlig mest for å ha noe som går raskere enn å trakte kaffe dersom jeg har det travelt, lol. Smaker ikke fryktelig godt, men ikke helt for ille heller. Men jeg har av en eller annen grunn brukt å føle at jeg har "fått nok" når jeg har drukket 90% av en serving. Når det gjelder virkning, så .. tja, det inneholder jo det som det står på pakken, og gjør vel hverken mer eller mindre enn hva man kan forvente ut fra det. Guarana (koffein), litt protein, litt kreatin, litt raske carbs, d-ribose og litt bakepulver.. Noe av dette er jo ting man kanskje bruker å ha i seg før trening uansett, andre ting er kanskje litt mer meh.. Er vel sikkert billigere og bedre å bare kjøpe de tingene man ønsker å ha i seg før trening separat, og drite i dette produktet egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...