k-orm Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg må ha ha et nytt tastatur siden dette snart er ødelagt (må trykke hardt på noen av knappene for å få respons). Vil ha et med minst mulig "stæsj" (ekstra knapper), god taste respons, i svart eller sølv, og billigst mulig. Har lurt på om jeg skal kjøpe et tråløst, eller om jeg skal kjøpe en fjernkontroll i tilegg (har tv tuner) Kom gjerne med erfaringer Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Istedet for en fjernkontroll kjøper du deg en t68 og en usb-bluetooth adapter... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Istedet for en fjernkontroll kjøper du deg en t68 og en usb-bluetooth adapter... ganske dyr fjernkontrol det der Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 2000,- for en fjernkontroll som i tillegg kan ringes med, sende og motta sms, wappe og spille spill på.. det er ikke så hakkende gale. og nå har jeg bare skrapet litt på overflaten. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 ikke den muligheten på s55? da hadde jeg heller valgt den. den er jo pen også Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 ikke den muligheten på s55? da hadde jeg heller valgt den. den er jo pen også S55? Pen? Du har sett en t68 før ikke sant? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 har hatt en stund til den blei "borte" så jeg fikk penger og kjøpte nokia skit til mpx får inn s55 =) Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 har hatt en stund til den blei "borte" så jeg fikk penger og kjøpte nokia skit til mpx får inn s55 =) Vent heller en måned til sonyericsson t610 kommer inn.... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hvorfor? har gått lei ericson for leeenge sia. treg telefon. skriver en del sms da er det et høyt krav. s55 har ikke lagg forhold til t68i som lagga som toget Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hvorfor maser alle om at t68 er treg? Det er den absolutt ikke! Oppgrader til siste firmware og pass på at du ikke har meldinger lagret på sim-kortet. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hvem gidder ha en telefon der man må "PASSE PÅ" og ikke ha sms på simkortet a? når jeg kjøper en bil gidder ikke jeg kjøpe en bil der jeg må sjekke olja hvert 5 min. Når jeg kjøper telefon skal jeg ha en telefon der jeg slipper passe på ting. og det og passe på at jeg ikke har sms meldinger på sim kortett er det teiteste jeg har hørt. samma som om jeg ikke skulle lakt inn NOEN TING på pc`en fordi da ble den ikke treg. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Nei, du er vel også typen som ikke gidder å "passe på" å slette meldinger i det hele tatt du da? Du må jo slette innboksen en gang i blant uansett, men skal være enig med deg at sonyericsson sikkert kunne funnet på en bedre løsning. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Sletter de smsène jeg vil. har desverre nokia nå og må slette så ikke jeg får et hælvette Men hvis ericson kommer med no bra så glimter man jo alltids bort Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Så flinke vi var til å holde oss til temaet i dag... Kjøpte nettopp et trådløst Microsoft tastatur med trådløs optisk mus. Du finner det her. Er veldig godt fornøyd med det. Komfort er på topp og i tillegg ser det bra ut pluss at det ikke er FOR mange hurtigtaster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå