spincher Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hey! Vurderer å kjøpe meg headset / mikrofon til playstation. Og lurer på om noen har gode eksempler på headset til ps3? - selvfølgelig trådløst Setter pris på at det er god lyd, god kapasitet på batteriet, og ikke minst støyfilter evt begrenset sensitivitet... Slik at alle andre slipper å høre meg puste ;p Legg gjerne ved link, og dine opplevelser med ditt headset! Setter pris på saklige svar! Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Har lyst på et slikt som det blir snakket om i denne tråden, men savner noen flere tilbakemeldinger. Har selv et Jabra BT135 som er greit nok, men det er ikke noe bra å ha på øret. Endret 6. mai 2008 av Samojed Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jabra JX10 er best. Har testet en del (jobber i mobilbutikk). Dessuten vant også Jabra JX10 testen på amobil. Ooooog det er lite og får ikke vondt i øret. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Et annet et som jeg personlig er nysgjerrig på er Logitech Cordless Vantage. http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/p...75&cl=us,en Har ikke sett noen skikkelige omtaler av det, men brukererfaringene jeg har lest så langt virker lovende i allefall. Har lest en brukerkommentar her i forumet, samt noen på Amazon, de aller fleste virker storfornøyde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå