-MarL- Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hvor lenge tar det før de sender et spill? Jeg bestillte om lørdag, når trur dere når det kommer? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Aaah, jeg ville ikke venta det i den nærmeste fremtid. Det tok 2 uker før jeg fikk spillet jeg bestilte fra dem. Kan hende de har skjerpa seg da... Bestilte du noe som er vært å vente på? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Fikk C&C Generals dagen det kom ut (13. feb) Lenke til kommentar
CrasY Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Av erfaring er de seeeeine. (Håper ikke jeg overdriver for mye) Men den som venter på noe godt, kan vente litt? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Fikk RtR 2-3 dager etter utgivelse jeg.. det snedige med gamesmix er jo at man slipper å hente det på posten, spillet kommer i postkassa med regninga.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Øh, hvilken nettbutikker mangler den snedigheten? Jeg har da aldri fått tilsendt spill som jeg må hente på posten....ikke i løpet av de siste 3-4 årene i det minste Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Aj, Gamesmix.. Huff det tok ca 2 uker før jeg fikk mitt spill.. (BF1942, forhåndsbestillt) Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har fått alt jeg har bestilt derfra veldig tidlig, bestilte feks Dark Age of Camelot med Shrouded Isles for litt siden, fikk det 2-3 dager etterpå. Mens så fant jeg ut at det var en feil med spillet, så sendte de meg nytt, det tok ca 2 dager. Bra Gamesmix! Veldig bra Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 har bestilt et spill der før jul, jeg venter fremdeles... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Oi, såpass. Vel jeg fikk i hvertfall TOPP kundeservice. Så det spørs vel kanskje hvilken dude som tar bestillingen din, i mitt tilfelle...en jente Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Det tokk en ike til meg, spille kom i går. :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 min kjære bestilte monkeyisland til PS2 for en haug med tid siden, var vel i starten av januar, hun fikk bekrefta bestillinga og siden har hun ikke hørt noen ting... hmm... Lenke til kommentar
amilo Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg synest det er en bra side men leveringen tar ca. 2 uker dvdstrax.com derimot bestlte jeg og min kompis i januar to spill,venter fremdeles! Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har bestillt mange spill der, har fått alle etter en 2-3 dager Lenke til kommentar
Quandt Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hva er det jeg hører?er de treige? Har bestillt CM4 der nå,det kan da ikke ta opp til 14 dager før det er i posten vel....? (avbestiller) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå