Batnobbit Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Heisann. Har lyst på ett FPS spill men nå har det seg sånn at jeg ikke kan ha alle disse nymotens spillene. jeg leter etter skytespill, helst ikke WW2/Vietnam. Klarte og spille Half Life 2 på pcen og jeg har prøvd F.E.A.R og jeg digger de begge to. Takker påforhånd for alle svar Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Deus Ex, men det er frå 2000. Men absolutt verdt å spela! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Far Cry. Det kom ut våren 2004. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Ja men det går greit det også Så btw at 3ern kommer snart Takker for svar Spillt Farcry; falt ikke helt i smak men takker for forslag Endret 6. mai 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kanskje litt gammelt, men IGI var genialt. Toeren kom rundt 2003, men var ikke like bra. Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg storkoste meg ihvertfall med Freedom Fighters, absolutt verdt en titt. Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Soldier of Fortune II: Double Helix Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Battlefield 2 hvis du er interessert i online FPS. Til tider kjekt miljø, bra kart og stor sjanse for kaos (spesielt på bare infanteri servere) Lenke til kommentar
dorR Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 SWAT 4 kanskje? Soldier of Fortune II: Double Helix Støtter begge de spillene her. Spill jeg aldri kommer til å glemme Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg får sjekke disse ut, begynner med Deus Ex og IGI Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Rainbow six : Raven Shield er en bra tittel etter min mening. Du sier helst ikke WWII spill, men jeg anbefaler allikevel Hidden and dangerous 2 som er ett mer "stealth" fokusert WWII spill (og også etter min mening ett av de beste) fremfor de andre "kill everything that moves" spillene som MOHA of COD. Endret 7. mai 2008 av Archangel Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Call Of Duty 1 og 2. Åh, de minner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå