Cc89 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Uansett hva jeg gjør på datan.. ser en film, serier, hører på musikk (i forskjellige programmer)er lyden skurrete. Den hakker. Noen ganger gjør den kanskje ikke det, men andre ganger er det til å bli gal av! Datan er helt ny. Kan det da være at det er feil med den? skal jeg sende den tilbake? be om ny? Endret 6. mai 2008 av Lita90 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det kan være at en av harddiskene eller CD/DVD-stasjonen står i PIO-modus. En oppskrift på å sjekke og eventuelt endre hvilken modus diskene/CD/DVD står i for Windows XP finner du her. Jeg mener framgangsmåten er mer eller mindre den samme i Vista, uten at jeg har prøvd dette selv der. Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Hvordan endre skurring i lyd i Vista? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Etter litt Googling fant jeg denne guiden. Ellers så har Microsoft en heller sparsom artikkel om hvordan slå på Ultra DMA her. PS. Flyttet innlegget ditt over til denne tråden så det blir med oversiktlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå