Tullballj Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Som topic sier, så har jeg byttet operatør også er enda begge simkorene aktive. Jeg var også inne på min side hos onecall som jeg hadde først og der står status "Aktiv" og det er nesten en uke siden jeg porterte. Betyr det at jeg kan bruke begge simkortene framover? Lenke til kommentar
CavemanDan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er helt normalt at de er aktive hos begge operatører i rundt 24 timer etter porteringen er ferdigmeldt. Dog kun med utgående hos den tidligere operatøren. Det skal i utgangspunktet ikke være mulig å bruke nummeret begge plassene, så jeg tipper det gamle simkortet kun fungerer utgående, og at alle innkommende samtaler går inn på Onecall simkortet. Det er derimot veldig unormalt at det skal være operativt i en uke etterpå. Ta kontakt med din gamle operatør og informer dem om det, så fikser de det. Du kommer til å bli fakturert for månedsavgift evt. minimumsfakturering der hvis du ikke sier ifra. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Opplevd det samme her Hadde 2 sim-kort på 1 nummer, man kunne ringe inn til Telenor sim-kortet, og ut på Netcom kortet. Hadde det ca en uke før jeg ringte og sa ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå