trrunde Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 HAr sett de fleste laptopper kommer med en skjult recovery partisjon, hvordan er det mulig for å lage slike partisjoner selv? Disse partisjonene er jo ikke synlige og windows installasjonscd kaller dette for en eisa partisjon. Hadde vært utrolig greit å fått lagd en egen slik partisjon og også fått lagd en egen mbr slik jeg kan få til en tastekombinasjon for å starte recovery. Lenke til kommentar
Gjest member-1768784 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) - Endret 10. april 2017 av member-1768784 Lenke til kommentar
deviant Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 GNU fdisk of cfdisk kan sette partisjonene som hidden. Finnes sikkert noen open source verktøy for å håndtere hele recovery jobben også. For øvrig er vel Norton Ghost fra Symantec et anerkjent verktøy for slike løsninger. Lenke til kommentar
Gjest member-1768784 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) - Endret 10. april 2017 av member-1768784 Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Acronis har også muligheten til å legge seg selv inn med en skjult partisjon endre mbr slik at du kan trykke en tast før OS starter og starte acronis true image istedet. er det denne her du mener da? http://www.acronis.com/enterprise/products...kdirectorsuite/ Kanskje jeg bare er ufattelig trøtt, men jeg klarte ikke finne at det sto denne kan lage en skjult recovery partisjon, med egen mbr slik jeg kan starte recovery fra den. Edit: fant også denne: http://www.pcangelsolutions.com/ den ser ut til å virke akkuratt slik som jeg ønsker, (ser ut som at f.eks norek bruker denne) men jeg har problemer med å få tak i demo download linken, har registrert meg men får aldri mail Noen som har erfaringer med dette programmet? Endret 23. mai 2008 av trrunde Lenke til kommentar
Gjest member-1768784 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) - Endret 10. april 2017 av member-1768784 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå