lknight Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 har sett rundt omkring at mkv2vob er et program til å anbefale når en skal få .mkv over på dvd uten å miste bildekvalitet og sånt OG fordi den kan brukes dersom en vil se DVD-en på PS3... jeg har en .mkv-fil (uten en subtitle-fil, men med japansk audio + engelske undertekster innad .mkv-filen i seg selv) som jeg har lyst til å få over på dvd, men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det... har 2 spørsmål vedrørende bruken av mkv2vob: 1: hvor lang tid er det en encoding tar?? har en ganske grei pc (AMD 3200, 2.1ghz. 2gb ram) er det snakk om flere timer, eller? har følgende config på mkv2vob: noe galt der eller har jeg gjort det riktig..?? 2: er det riktig at den lager disse filene? de fortsetter jo å vokse så det holder! :O vet ikke om jeg har SÅ mye diskplass... skal den lissom ikke lage filene til bare 4.5gb så at jeg får det over på dvd, eller? (er nemlig det jeg skal gjøre; få filmen på dvd! ikke hdd!) trenger snarlig hjelp! takker på forhånd! Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 tar vel max 10min, ettersom den ikke reencoder fila, men skifter containere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå