Gå til innhold

Hva er en bank?


Anbefalte innlegg

Seff vet alle hva en bank er men jeg har vært oppe hos noen kompiser som begge deler Account med brødrene sine

 

sist uke merket jeg at den ene kompisen sin bror hadde en bank og denne uken merket jeg at den andre kompsien sin bror hadde en bank (en sånn character bank eller noe :p )

 

Jeg har også sett mange folk emd navn som f.eks : Samysbank Mybank o.l

 

Hva brukes disse til?

 

Takker for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er mye enklere å ha en level 1 character i en hovedby for å sjekke AH og selge ting på AH, enn å måtte dra tilbake til en hovedby hver eneste gang du skal se etter en ting, eller selge noe. I tillegg blir ofte banken og baggene på hovedcharacteren din fylt opp, så er greit å ha et sted å sende ting som ikke er soulbound.

Lenke til kommentar

Jepp en såkalt "bank alt" eller "mule" (pakkesel)

 

Offload alt som ikke går rett til vendor til denne characteren. Så selger du vi denne eller bare oppbevarer ting der. alt etter hva jeg grinder har jeg kanskje 1 for kjøtt og fisk, en for cloth, en for engi deler en for herbs.. masse bankalts... :)

Lenke til kommentar

Jeg opererte med kjøttbank når jeg levla cooking :D

 

Men til vanlig går det i en alt som kjøper og selger på AH som folk sier, greit å slippe turen til orgrimmar annenhver time...

 

Ser fortsatt en kompis som HS'r til SW hver gang han logger av, når han da spiller på skolen går jo halve tida til reise frem og tilbake til der han levler...

Lenke til kommentar

Haha, er ikke sur for det jeg ;) Helt seriøst, hvem blir vel langsur eller sur i det hele tatt for noe som skjer i en diskusjon på et forum?

 

Jeg siktet til skumtroll...

 

Hvorfor MÅ du? Hvis du må, MÅÅ jeg også..

 

Vakke no fence, Kulde.

 

Tipper på at du mener "Var ikke" med "Vakke" og derfor sier du egentlig:

"Var ikke no fence" Dermed sier du egentlig, "Det var med meningen å formærme deg" Dessuten skrives det ikke "no fence" men heller "no offence" ;)

Endret av -stiaN
Lenke til kommentar
Haha, er ikke sur for det jeg ;) Helt seriøst, hvem blir vel langsur eller sur i det hele tatt for noe som skjer i en diskusjon på et forum?

 

Jeg siktet til skumtroll...

 

Hvorfor MÅ du? Hvis du må, MÅÅ jeg også..

 

Vakke no fence, Kulde.

 

Tipper på at du mener "Var ikke" med "Vakke" og derfor sier du egentlig:

"Var ikke no fence" Dermed sier du egentlig, "Det var med meningen å formærme deg" Dessuten skrives det ikke "no fence" men heller "no offence" ;)

You fail.

Vakke = Var ikke.

No = Noe

Fence = Offence

Var ikke noe offence, Kulde. var det jeg mente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...