FrekkMedJekk Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har en golf 2 jeg skal ha litt lyd i , hadde bare tenkt: Høytalere foran og forsterker til disse og viss mulig en ny spiller til maks 4500,- som ny spiller kommer jeg til å velge pioneer, men er usikker på høytalere og forsterker Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 hvorfor velge pioneer, hvordan spiller har du fra før? Lenke til kommentar
FrekkMedJekk Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Fordi jeg har hatt erfaring med pioneer og alpine, og liker både lyd,utseende og kvaliteten til poineer bedre... Er foresten ikke i min bil dette skal i, i den bilen tror jeg det står en billigspeller fra soundmax eller no.. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Fordi jeg har hatt erfaring med pioneer og alpine, og liker både lyd,utseende og kvaliteten til poineer bedre... Er foresten ikke i min bil dette skal i, i den bilen tror jeg det står en billigspeller fra soundmax eller no.. ville gått for pioneer ell alpine spiller da ja;) men du skrev kun pioneer først=) hehe. ellementer forran ville jeg sett på: Alpine Focal Morel sine Lenke til kommentar
FrekkMedJekk Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Hehe:) Men hva burde jeg velge... er ikke så mye plass i dørpanelet, skal jeg gå for ett komponentsett eller skal jeg bare satse på noen 4" istedet? Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 får 4" komponentsett, men hvor store sitter der fra før? Lenke til kommentar
FrekkMedJekk Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 det står ingen høytalere i panelene nå... er bare noen små orginal golf høytalere i dashen... Må derfor skjære til hull men er ikke store plassen der... så hva burde jeg velge? komponentsett? Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 lite komponentsett;) i samme størelse som hullene er Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det er forøvrig 3,5" som sitter i dashen på toeren, så er du klar over det. Høyttalere i denne gaten her passer rett inn (de er 3,5" i følge RF, ikke 3" som Bilradio"spesialisten" oppgir). Dørtrekket i golfen gir ikke mye rom dessverre, så du må nok satse på et sett som ikke bygger så mye, altså et "shallow mount" sett. Husk å ta mål med vinduene sveivet ned! Var vitne til en som kjøpte 6,5" komponentsett (målte med vinduene oppe), skar hull i dørtrekket og puttet inn høyttalerne for så å sveive ned ruta og finne ut at det ikke var så lurt.. Tenke først, kappe etterpå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå