iCar Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Tok en clean install av Windows XP nettopp og gruet meg til alle updatesene etter installasjonen, til min store overraskelse etter å ha installert de 2-3 obligatoriske genuine installasjonene dukket det opp kun en oppdatering nemlig SP3 Edit: Offiselt tilgjengelig nå: http://www.microsoft.com/downloads/Browse....rtCriteria=date Endret 6. mai 2008 av adi_82 Lenke til kommentar
reor Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Oppdaterte i går. Oppdateringen gikk greit , men vær klar over at oppdateringen kan ta sin tid. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg installerte SP3 nå nettopp. Når jeg re-starta maskinen tok den sykt lang tid på å starte opp igjen. Tok sikkert 3 minutter fra bakgrunnsbildet dukket opp, til ikonene osv ble synlige. Håper dette bare var et engangstilfelle. Lenke til kommentar
reor Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Slik her også, men etter noen rebooter funker min normalt igjen. Kanske greit å ta rebootene når man har tid til det. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jepp, nå nå funker det fint igjen. Oppstarten gikk muligens litt raskere også til og med. Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 XP SP3 virker en del kjappere ja. Virket ellers identisk med SP2. MEN, jeg måtte avinstallere fordi jeg ikke kom på nett i SP3. Jeg er på studentbynett, og dette bruker 802.1X. SP3 støtter ikke, av en aller annen MERKELIG grunn, 802.1X. Jeg kunne ihvertfall ikke se at den gjorde det. Mer forklarende: Når du går inn på "lokal tilkobling" under "nettverkstilkoblinger", er det i SP3 kun 2 tabs der. "Generelt" og "avansert". Taben for "godkjenning" var borte. Unnskyld språkbruken, men hvorfor i helvete var den det? Uten denne taben kan ikke nettverkstilkoblingen konfigureres ordentlig. Så SP3 er avinstallert, å nå er taben der igjen. Microsoft må rett og slett ha fjernet støtten for IEEE 802.1X. Dustete og bittert, siden SP3 antakelig er merkbart raskere enn SP2. Lenke til kommentar
reor Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Å måtte kasere SP 3 en høres jo idiotisk ut. Jeg ville tatt dette opp med Microsoft, Norge. Installasjon av SP 3 gjør Pc en kjappere og noe lettere etter at svettebyene etter instalasjonen hadde gitt seg. Etter hva jeg forsto kommer selve nytten ved senere oppdateringer da relativt få Mb trengs å oppdateres sammenlignet med før oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå