Nesebrus Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 hva betyr nesegrus egentlig? Hva tror du du nettopp har gjort hvis du har grus i nesa sa? at jeg har falt på grusenveien liksom? Ser ut som det er noen her som syntes det er gøy da selv om du ikke gjorde det! skulle finne på noe mer morsomt på msn isted men vennen min var ikke pålogget Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 wats the name of dat guy in tron Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) nesegrus I lol'd.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ..haaaaaaaaaaaaaaaaard Endret 12. mai 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 HAHAHAHA!! Mulig jeg er overtrøtt av å legge meg, ehhm, for et kvarter siden... mEn jEg DøR aV lAtTeR!!!! Lenke til kommentar
TheBowlingMan Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 er det noen som kan si meg hva nesegrus er Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Et spansk narkotikum som er kjent for å gi en kraftig effekt ettefulgt av tette luftveier. Halsen hovner opp og nesen blir fylt av opphovne blemmer (slimkjertler) som skiller ut hvite pussklumper. Derfor navnet "nesegrus". Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Et spansk narkotikum som er kjent for å gi en kraftig effekt ettefulgt av tette luftveier. Halsen hovner opp og nesen blir fylt av opphovne blemmer (slimkjertler) som skiller ut hvite pussklumper. Derfor navnet "nesegrus". heh, make sense Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hehe Likte best de forskjellige forklaringene på nesegrus jeg Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Hehe Likte best de forskjellige forklaringene på nesegrus jeg det gjorde dessverre ikke jeg. jeg synes vi burde holde oss til topic nå skjerpings Endret 7. juni 2008 av Barry Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Haha, tråden er død også kommer du og leker moderator. Det synes jeg kvalifiserer til humor. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Prøvde først og poste dette i gulltråd tråden med en annen bruker og så kommer du hit men en ny bruker?.. nice Endret 7. juni 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 nei jeg putta den i gullkorn først og her er linken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=949117&hl= men den ble stengt der fordi at gullkorn var fra chatten og ikke fra forum derfor måtte jeg skrive den i off topic istedet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Håper du skjønner at ingen synes den var morsom? Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Håper du skjønner at ingen synes den var morsom? jeg har snakket med de som er venner på diskusjon og de sier alle at den er gullkorn! pluss i tillegg har jeg snakket med de på chatten og der sa de lol og sa den var morsom så tror heller det er du som ikke har skjønt det ellers rakk ikke redigere fordi jeg måtte gjøre noe som jeg ikke gidder å skrive her Endret 10. juni 2008 av Nesebrus Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 jeg har snakket med de som er venner på diskusjon og de sier alle at den er gullkorn! pluss i tillegg har jeg snakket med de på chatten og der sa de lol og sa den var morsom -Words of sympathy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Skal jeg le eller gråte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Du er ikke aleine.. Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 de som skal gråte trenger ikke skrive det her! jeg blir arg når det bestandig være sånt når jeg prøver å lage god stemning med å poste gullkorn til dere så skal forumet gå av hengslene å ødelegge med å si at de skal gråte hver gang! det er sånt som dette som ødelegger fredagsaftenen for meg! skulle kose meg og har kjøpt inn fanta men nå tror jeg at jeg sparer den til etterpå istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg