Gå til innhold

[GTA]Achievement "flying under the radar"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker igrunn ikke ikonet, er ferdig med den saken, men det er da enkelt å sjekke det hvis du har 1 bru igjenn da. fly under en hvilken som helst bru, trykk på start og sjekk på kartet etter merkelige symboler på midten av en eller annen bru. Er da ikke så mange andre ikoner midt på bruer.

Lenke til kommentar

Jeg opplevde også problemer med å få denne achivement'en, hadde flyet under alle broene maaange ganger, men fortsatt ingen achievement.

Jeg måtte laste inn en savedgame fra før jeg fly under den første broen.

Da fikk jeg opp "trophy" ikonet på alle broene, disse forsvinnet ganske fort, men dukker opp når du flyr under neste bro igjen.

 

Jeg holdt også på å rote lenge før jeg fant det ut.

Prøvde også å fly under broen i parken og så ringer roman å maser akkurat i det jeg er midt under, noe som resulterer i krasj og mye banning fra min side :!:.

Lenke til kommentar
Noen andre som sliter med denne? "Fly underneath the main bridges in the game that cross water with a helicopter"

 

Jeg klarer ikke finne den siste??! :cry:

 

Har en bro igjen,men skjønner ikke hvem det kan være.

 

Jeg lurte på om det hadde bugga når jeg gjorde achievementene, for da jeg fløy under den siste brua, så ble det ikke registrert. Det jeg gjorde var å fly under den en gang til, men da under et annet sett med broben, så funka det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...