oizann Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Noen andre som sliter med denne? "Fly underneath the main bridges in the game that cross water with a helicopter" Jeg klarer ikke finne den siste??! Har en bro igjen,men skjønner ikke hvem det kan være. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Når man flyr under bruer, vil det dukke opp et symbol på de bruene man mangler på kartet. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Hva slags ikon?Jeg kan ikke se noe iallfall Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Husker igrunn ikke ikonet, er ferdig med den saken, men det er da enkelt å sjekke det hvis du har 1 bru igjenn da. fly under en hvilken som helst bru, trykk på start og sjekk på kartet etter merkelige symboler på midten av en eller annen bru. Er da ikke så mange andre ikoner midt på bruer. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Prøvde å trykke start under en bru nå,men finner ingen ikoner på kartet Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Da kan det være at du må fly under en bro du ikke har flydd under før for å kunne se det. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Det som er problemet,jeg klarer ikke finne den siste Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Haha, hvor vanskelig kan det være å bare fly under alle en gang til da? Lenke til kommentar
oizann Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 hvor mange ganger tror du ikke jeg har prøvd?til og med prøvd brua midt i den parken i byen.hehe Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Ok, det er en som er meget lav som man må under (markert med grønt på kartet) Lett å overse kanksje... Alle 14 bruer jeg trur det er er markert med rødt (en er grønn) Endret 6. mai 2008 av AlfSimen Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg opplevde også problemer med å få denne achivement'en, hadde flyet under alle broene maaange ganger, men fortsatt ingen achievement. Jeg måtte laste inn en savedgame fra før jeg fly under den første broen. Da fikk jeg opp "trophy" ikonet på alle broene, disse forsvinnet ganske fort, men dukker opp når du flyr under neste bro igjen. Jeg holdt også på å rote lenge før jeg fant det ut. Prøvde også å fly under broen i parken og så ringer roman å maser akkurat i det jeg er midt under, noe som resulterer i krasj og mye banning fra min side :!:. Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Noen andre som sliter med denne? "Fly underneath the main bridges in the game that cross water with a helicopter" Jeg klarer ikke finne den siste??! Har en bro igjen,men skjønner ikke hvem det kan være. Jeg lurte på om det hadde bugga når jeg gjorde achievementene, for da jeg fløy under den siste brua, så ble det ikke registrert. Det jeg gjorde var å fly under den en gang til, men da under et annet sett med broben, så funka det. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Fett achievement, gleder meg til å ta dette senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå