jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 den snåleste feilmeldingen jeg har fått må vere denne : a mysterious error caused the wine server to fail Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Stod noe sånn som: "Denne feilmeldingen har ingen feilmelding" Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Fikk en failmelding der det stod noe så kreativt som "FEIL!" Bare et vindu der det stod FEIL... Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Dette er den beste feilmeldingen: http://personell.mine.nu/test/bilder/Kebabspr2.jpeg Hadde forresten en kopieringsmelding i windows 2000 der det sto at det var over 5 milloner minutter igjen av kopieringsoperasjonen.... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Dette er den beste feilmeldingen:http://personell.mine.nu/test/bilder/Kebabspr2.jpeg Hadde forresten en kopieringsmelding i windows 2000 der det sto at det var over 5 milloner minutter igjen av kopieringsoperasjonen.... feilmeldingen der var jo fet Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 jeg hadde en rekke FATAL ERROR med min gamle 486. Ble litt skremt av de Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Gode gamle feilmeldinga i POST... "Keyboard Error, Press F1 to Resume" Også har jeg fått en idiotisk feilmelding i Access en gang "Denne feilmeldingen har ingen feilmelding" <-- Ikke kødd engang! Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg fikk en gang meldingen (i win xp) med overskriften "Question", der meldingen bestod av et stort grafisk spørsmålstegn, med svaralternativene "ja" og "nei". Feilmeldingen "Stopp" (ingen svaralternativ) er også moro å få akkurat før windows får loadet ikonene og startmenyen. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg fikk en gang meldingen (i win xp) med overskriften "Question", der meldingen bestod av et stort grafisk spørsmålstegn, med svaralternativene "ja" og "nei". Feilmeldingen "Stopp" (ingen svaralternativ) er også moro å få akkurat før windows får loadet ikonene og startmenyen. gammel tråd... men morsom tilbakemelding :smile: Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Dette er den beste feilmeldingen:http://personell.mine.nu/test/bilder/Kebabspr2.jpeg Hadde forresten en kopieringsmelding i windows 2000 der det sto at det var over 5 milloner minutter igjen av kopieringsoperasjonen.... feilmeldingen der var jo fet Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Dette er den beste feilmeldingen:http://personell.mine.nu/test/bilder/Kebabspr2.jpeg Har du hørt om den butikken som holdt stengt mellom God Jul og Godt Nyttår? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hmm, hadde et cracka spill engang (den gang da, ikke nå lenger), som ikke likte å ha snarvei til seg; prøvde jeg å kjøre snarveien fikk jeg denne: Unknown exception occurred. Something has gone terribly wrong. Attempting to crash grazefully. Hopefully, a file called __crash.sav will have been saved. En annen fin en fikk jeg når et spill kræsja, var spesielt morsom når jeg ikke visste hva Dr. Watson var (noe jeg gjør nå); Dr. Watson kunne ikke hekte seg på prosessen. Prosessen ble kanskje avsluttet før Dr. Watson kunne hekte seg på den. Windows 2000 returnerte feilkode = 87 Parameteren er feil Ellers, med to år med Mac på skolen begynner jeg å bli veldig lei denne; Programmet Finder/Adobe Photoshop/Quark Xpress/hvanåeff jeg måtte drive med har utført en feil av typen 2 (kan også være 3, 4, eller -1084 - de tre) og vil bli avsluttet.Lagre arbeidet ditt i et annet program og start maskinen på nytt. La oss si det skjedde med Finder; Finder er Mac's Explorer (det som kjører i bakgrunnen og styrer de andre programmene) - hvordan i helsike skal jeg da "Lagre arbeidet mitt i et annet program"? Som vi sier på skolen; Mac'er er snodige dyr... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 En annen fin en fikk jeg når et spill kræsja, var spesielt morsom når jeg ikke visste hva Dr. Watson var (noe jeg gjør nå);Dr. Watson kunne ikke hekte seg på prosessen. Prosessen ble kanskje avsluttet før Dr. Watson kunne hekte seg på den. Windows 2000 returnerte feilkode = 87 Parameteren er feil Hahahahahah.... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 En annen fin en fikk jeg når et spill kræsja, var spesielt morsom når jeg ikke visste hva Dr. Watson var (noe jeg gjør nå);Dr. Watson kunne ikke hekte seg på prosessen. Prosessen ble kanskje avsluttet før Dr. Watson kunne hekte seg på den. Windows 2000 returnerte feilkode = 87 Parameteren er feil Hahahahahah.... Dr. Watson begynte å gi tydelige tegn på sin alderdom på det tidspunktet... Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Morsomst var når pcen min skrev noe slik "sorry, coudn't complete operation" pcen min sa faktisk sorry det er sjelden det. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 det verste jeg har opplevd må vell være den dumping memory-greia.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 I ett eldre word (98 eller 2000) skulle jeg skrive skitur, og siden det var feil, så høyreklikker man for å få opp lista med alternativer, og eneste alternativet var skittur. skit tur.) En eller annen oversetter nå ha hatt dårlige minner tilknyttet til påska.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Dere må alle prøve og skrive kukjøtt i word. Han finner da på ordet kukkjøtt. Jeg satt på skolen og holdt på og falle av stolen. (Har sjekket det med andre word også. Er det same der også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå