Nidhogg Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hva er den sykeste feilmeldinga du har fått opp noen gang i ditt operativsystem og hva er den sykeste rettinga word vil få deg til å utføre på et ord? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Sykeste feilmeldinga var jeg og en kamerat som lagde på bærbaren til en annen kamerat. Kom opp i bootsekvensen til win98 "Trykk "J" for å formatere disken eller "N" for å slette alt på disken". Han begynnte å lure da ja. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Den sykeste feilmeldingen jeg har fått må vel ha vært "trykk en tast for å restarte maskinen" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Denne er vel den rareste feilmeldinga mi jah... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 /me synes den i Opera er litt rar "[...]Vil du fortsette å bruke musebevegelser?". Lenke til kommentar
Odden Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 stavekontroll foraksel (på bil) ble til fårikål Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 http://home.online.no/~efmf/warning.JPG dette er den rareste feilen.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei! No veit eg ikkje kva den raraste feilmeldinga eg har fått opp gjennom tidene er (det har blitt ein del av dei). Men,for 5 år siden dvs. 1998 gjekk eg på skule med ein som hadde fått spørsmål om han ville legge papirkurva i papirkurva. Han turte ikkje svare ja Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Husker ikke eksakt hva som sto i meldinga, men tror det var noe sånn som "Error! No Error." Sier jo litt om Windows Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Denne her er jo ikke så dum da: The Power Of Windows Også denne jeg fikk en gang når jeg drev å surfa. Joa det er jo ingen feilmelding, men morro likavel. 3DCafes båndbredde "Error! No Error." Sier jo litt om Windows Minner med litt om den (fabrikerte) meldinga der det står "Windows has become to stable and cannot continue. Windows will now crash all your programs." Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Er ikke akkurat noe feilmelding, men en gang jeg skulle tømme papirkurven, så jeg at den var tom, men likevel så kunne man se på ikonet at det var noe i den, så jeg skulle tømme den, og da kom det frem "Are you sure you want to delete WINDOWS?". Bilde Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Du kunne vel ikke forklare meg hva det dere paint dokumentet på oppgavelinjen er for noe (delwin1.bmp, hmm, her tror jeg det er litt manipulering på gang). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg syns den klassiske Windows-feilen som er på tidligere OS som win98 der man alltid ble spurt "Du må nå starte maskinen din på nytt" der "OK" er eneste alternativet Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Du kunne vel ikke forklare meg hva det dere paint dokumentet på oppgavelinjen er for noe (delwin1.bmp, hmm, her tror jeg det er litt manipulering på gang). Ta en sjekk her: http://hjemmesider.gs.bergen.hl.no/~kha56/...unk/delwin1.jpg så ser du hva den painten har der å gjøre. (kanskje) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Se Word (XP elns) dø på seg ved å skrive 'BEDRIFTSIDRETTSLAGET' + linjeskift. Lenke til kommentar
svenna Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Husker ikke eksakt hva som sto i meldinga, men tror det var noe sånn som "Error! No Error." Sier jo litt om Windows Error: {Error condition not found} no error er jo litt standard etterhvert Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Eg tror den jævligste meldingen må være da maskinene skal restarte pga at noe har klikket og den teller sekunder før den skal restarte uten at eg kan gjøre en dritt med det. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Mener du den dere dumping memory greie i WinXP? I så fall er jeg helt enig, drit irriterende greie. Og som oftest er det ikke noe spesielt i minnet mitt som trengs å dumpes til harddisken. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Henger en ganske bra en på kontoret: "Førstegangs oppretting i registry gikk i dass. installer portwin på nytt." Tror den kom med i PCWorld også Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 http://heimdal.servebeer.com:8000/wayshot/errors/ Her ligger noen av de beste feilmeldingene jeg har fått gjennom tida. (Alle er autentiske.) edit: Siden tråden nettopp ble bumpet, fikset jeg linken som tidligere var død pga server-flytting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå