Nesebrus Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Dette er fra isted rett isted, måtte bare poste det Håk sier: det bør funke Håk sier: til å åpne Hartnes sier: ja scan alle papir du ahr Hartnes sier: dopapir Håk sier: til og med dopapiret? Håk sier: AHAHAHAHAHHHAHA Hartnes sier: best Hartnes sier: ebst Håk sier: VI SA DET SAMTIDIGI AHAHAHAHAHØAHAHHAAHØAHØAØHAØHAH Hartnes sier: Hartnes sier: GULLKORN edit: redigerte litt Endret 6. mai 2008 av Nesebrus Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 fattet ingenting jeg, what did I miss? Lenke til kommentar
TheBowlingMan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 haha den var bra kjenner meg godt igjen lo så colaen spruta haha men skjønte ikke helt Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 §1: Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler. Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 §1: Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler. ups Lenke til kommentar
TheBowlingMan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 §1: Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler. ups Hvor in i røde helvete dum går det ann å bli! Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 men skulle jeg ikke poste på gullkorn likvell var jo gullkorn! og hvor ellers skulle jeg ha posta på humor? fordi det var så komisk vi sa det helt på likt, begge 2 bare sa dopapir! hadde ikke avtalt det men ok kan ta bort herfra da trenger jo ikke her da kan ta den bort siden det ikke var på forumet men på msn Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Reglene som lyser opp med rosa bakgrunn øverst i denne kategorien er ikke lest og forstått! Stenges, move along. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg