96tark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg setter i gang en auksjon på Tomasz Sokolowski i Diamant. Vil helst ha et litt bra Diamant og et bra Gull for han. Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg setter i gang en auksjon på Tomasz Sokolowski i Diamant. Vil helst ha et litt bra Diamant og et bra Gull for han. Søgård i diamant og B. Hestad i gull.. Da leder jeg vel? Lenke til kommentar
96tark Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg setter i gang en auksjon på Tomasz Sokolowski i Diamant. Vil helst ha et litt bra Diamant og et bra Gull for han. Søgård i diamant og B. Hestad i gull.. Da leder jeg vel? Du leder,JA ,men budet er ikke bra nok Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg setter i gang en auksjon på Tomasz Sokolowski i Diamant. Vil helst ha et litt bra Diamant og et bra Gull for han. Søgård i diamant og B. Hestad i gull.. Da leder jeg vel? Du leder,JA ,men budet er ikke bra nok ok, gidder ikke å by mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg