Gå til innhold

Haze demo, hva syns dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette her syn eg var søppel fra start til slutt.

 

Eg har vert skeptisk til denne tittelen, men dette var verre en først antatt. Grafikken syns eg var veldig skuffende. Møkka teskturer stort sett over alt. Og jungelen ser rett og slett kjip ut sammenlignet med Uncharted, som er noe av det mest fantastiske eg har sett.

Flyten var fin dog, men det skulle vel bare mabgle npr demoen opererte på dette grafiske nivået. Eg opplevelde også fiendene som stokk dumme, noe som begynner å bli litt for vanlig i slike spill dessverre. Våpenene var ekstremt kjedelige og uinspirerende og føltes stive og sjelløse. Ps3 kontrollen har heller ikkje blitt noe bedre å spille FPS med siden sist heller :p, men det er ein smaksak.

 

Det beste med denne demoen var faktisk musikken som spilles av i menyen. Ellers var dette bortkastet båndbreddde og tid.

 

Tror vi har samme smak når det kommer til spill så da orker jeg ikke å laste ned demoen. Ante meg at dette kunne bli dårlig.

Lenke til kommentar
Akk og ve, hazedemoen definerer ordet "middelmådig". Tror de hadde solgt bedre ved å ikke gi ut demo først, men man må jo applaudere ærligheten deres. :D Utifra demoen kan jeg ikke se noe som helst som vil få det til å stikke seg ut av mengden, og hvorfor i all verden er dette spillet PS3 ekslusivt??

Er helt uenig. Etter all den dårlige hypen det har fått trodde jeg dette var heeelt elendig. Denne demoen var jo faktisk "gøy", sammenlignet med uncharted demoen likte jeg den faktisk nesten bedre (og uncharted er det spillet jeg har likt best gjennom tidene om man ser bort fra GTA4).

Lenke til kommentar
Akk og ve, hazedemoen definerer ordet "middelmådig". Tror de hadde solgt bedre ved å ikke gi ut demo først, men man må jo applaudere ærligheten deres. :D Utifra demoen kan jeg ikke se noe som helst som vil få det til å stikke seg ut av mengden, og hvorfor i all verden er dette spillet PS3 ekslusivt??

Er helt uenig. Etter all den dårlige hypen det har fått trodde jeg dette var heeelt elendig. Denne demoen var jo faktisk "gøy", sammenlignet med uncharted demoen likte jeg den faktisk nesten bedre (og uncharted er det spillet jeg har likt best gjennom tidene om man ser bort fra GTA4).

Lenke til kommentar
Er helt uenig. Etter all den dårlige hypen det har fått trodde jeg dette var heeelt elendig. Denne demoen var jo faktisk "gøy", sammenlignet med uncharted demoen likte jeg den faktisk nesten bedre (og uncharted er det spillet jeg har likt best gjennom tidene om man ser bort fra GTA4).

 

Aight, hver sin smak. Utifra Uncharted demoen visste jeg umiddelbart at jeg måtte ha hele spillet. Utifra Haze demoen visste jeg umiddelbart at jeg ikke må ha hele spillet. :thumbup:

 

Men på den annen side, har egentlig ikke hørt så mye annet enn god hype for Haze, men jeg

har alltid vært skeptisk utifra gameplayvideoer etc. Uncharted kom derimot ut av det blå, hadde ikke hørt mye om det før jeg spillte demoen.

Lenke til kommentar
Men på den annen side, har egentlig ikke hørt så mye annet enn god hype for Haze, men jeg

har alltid vært skeptisk utifra gameplayvideoer etc.

Utrolig hvor du har fått god hype fra. Alt som ikke har kommet fra utviklerne har jo vært negativt fram til nå.

Lenke til kommentar

Det er en demo. Vi får vente på anmeldelser. Det var sånn midt på treet, men mange ting som frister til kjøp. Blant annet co-op og muligheten til å spille i mer enn 5 min.

 

Det er klart at en ikke får opplevd alle funksjonene og mulighetene med spillet på den korte tiden demoen varte.

Lenke til kommentar

Veit ikkje om det er tull eller noko sånt, men står vel når du daue at dette er ein demo som er tatt ut av eit spel som framleis er under utvikling?? Kan demoen vere "veldig gamal" og at det produktet dei har ferdig er betre??

 

Virke i såfall rart, om dei ikkje gir ut noko som kan vere representativt for heile spelet, slik at folk faktisk får lyst å kjøpe det..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Spillet kan gjerne bli forbedret etter en demo,

men nå er vel releasedate rett rundt hjørnet.

 

Og hvorfor gi ut en elendig demo hvis spillet er bra,

det må være den dårligste markedsføringen jeg har hørt om!

 

Jeg har selv sett tidligere filmer av dette og var sikker på at

det skulle bli ganske så stilig. Kjipt det ble som det ble.

Lenke til kommentar

Synes spillet får unødvendig mye pes i forhold til andre demoer/fps spill som har kommet ut i det siste. Conflict denied ops , Turning Point: Fall of Liberty, Turok, BlackSite: Area 51, Soldier of Fortune: Payback & Clive Barker's Jericho har kommet den siste tiden å vært mye dårligere enn Haze demoen.

 

Må også si at Haze demoen imponerte meg mer enn f.eks rainbow six vegas som jeg angrer vilt på at jeg kastet bort 200kr på.

 

At det virker døllere enn resistance er ikke nødvendigvis et veldig minus da Resistance var meget bra. Det hadde kanskje ikke den råeste grafikken, men det hadde en bra story, kule våpen og en meget bra online del.

Lenke til kommentar

Resistance er konge spill, mye tid på coop og online her. Jeg syns til og med coop på Resistance slår Army of Two lett. Bare plaffe i vei, men det var mer gøy å spille coop der. Veldig gøy med Haze demo på coop, skøyt han jeg spilte med i ryggen så fikk han overdose av nectar elr noe, begynner å skyte helt vilt.

Lenke til kommentar

Dette var jo helt elendig. Men har man ikke spilt annet enn Resistance i denne sjangeren det siste året så fremstår det vel som ok.

 

 

Synes spillet får unødvendig mye pes i forhold til andre demoer/fps spill som har kommet ut i det siste. Conflict denied ops , Turning Point: Fall of Liberty, Turok, BlackSite: Area 51, Soldier of Fortune: Payback & Clive Barker's Jericho har kommet den siste tiden å vært mye dårligere enn Haze demoen.

 

Så det er altså litt bedre enn en haug med ELENDIGE spill. Hjelper ikke mye det akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...