Nimrad Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Haze demoen er nå ute på EU PS Store og jeg ble faktisk overrasket. Etter tonnevis med dårlig omtale fikk jeg et bra inntrykk av gameplayet. Satte meg raskt inni det og gameplaymessig virker det bra. Så spørs det bare hvordan storyen er. Hvis omtaler blir rundt 8 på denne tittelen så blir det et kjøp. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kan du ikke nevne det posetivet med spillet da? Jeg syns det var helt ....middels. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Fortell, fortell. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jeg ble veldig imponert av det jeg prøvde Folk som har klaget på dette spillet lenge, på for eks electroworld-messen i Lillestrøm ifjor sa Haze var laggete og dårlig grafikk.. Etter den siste previewen fra Gametrailers sa dem "er ikke noe Halo-killer" men spillet har ett par triks under ermet. Dette var langt over middels, og synes skytinga var fet, pluss flott grafikk med veldig lite tegn om att det manglet AA, som stort sett mangen klager på att PS3 ikke kan takle. Likte godt å bruke "nectar" til din disposisjon, da er du mer treffsikker, slår hardere og du ser folkene via slags varmesignaler. Får dette over 8 og med grei historie så kjøper jeg dette på flekken Endret 6. mai 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kan noen som prøvde det på elektromessa si om demoen her nå var bedre? For hvis ikke tror nok ikke jeg gidder å laste den ned.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Kan noen som prøvde det på elektromessa si om demoen her nå var bedre? For hvis ikke tror nok ikke jeg gidder å laste den ned.. Litt merkeligt med nettet til PS3, er jo faen raskere med 1.5GB fil på PSN enn pc sitt nettverkskort Jeg kjører på med trådløs på PS3en og demoen av Haze ble lasta ned på under 1 time med den fucka linja jeg har . Og på pcen må jeg vente minst 5 timer for å laste ned 1.5 GB på en demo for eks Endret 6. mai 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Får dette over 8 og med grei historie så kjøper jeg dette på flekken Måtte faktisk sjekke posten min om du quota meg direkte der for det var akkurat som om jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jeg ble veldig imponert av det jeg prøvdeFolk som har klaget på dette spillet lenge, på for eks electroworld-messen i Lillestrøm ifjor sa Haze var laggete og dårlig grafikk.. Etter den siste previewen fra Gametrailers sa dem "er ikke noe Halo-killer" men spillet har ett par triks under ermet. Dette var langt over middels, og synes skytinga var fet, pluss flott grafikk med veldig lite tegn om att det manglet AA, som stort sett mangen klager på att PS3 ikke kan takle. Likte godt å bruke "nectar" til din disposisjon, da er du mer treffsikker, slår hardere og du ser folkene via slags varmesignaler. Får dette over 8 og med grei historie så kjøper jeg dette på flekken Ikke for å hetse, men hadde jeg kun hatt ps3 så hadde jeg kjøpt dette uansett anmeldelsene, ettersom det ikke er så mange exclusives. ( til nå, vel å merke ) Halo 3 ble kjøpt uten å se på anmeldelser osv. Endret 6. mai 2008 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Det er altfor mange bra exclusives Lindquist. PS3 blir spandert garantert mest på fra min side i år. Allerede kjøpt GT5P og bestilt MGS4 og buzz. Haze kjøpes kanskje og LBP, Resistance 2, uncharted 2, killzone 2 og motorstorm 2 er et must. Dette er kun i år (lever fortsatt i håpet om at killzone 2 kommer til USA i år) Lenke til kommentar
goggys Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Spillet var helt middels. Typisk run and gun FPS, med en liten twist, nectar. Nectar gjør at spillet til dels skiller seg litt ut, men er ikke noe spesielt. Fiendene blir gule, du gjør mer damager, tar mindre skade, og ser bedre. Spillet blir enklere med andre ord. Hadde ikke noe særlig forventninger til demoen, og ble ikke positivt overrasket. Det er jo bare tross alt en demo her, men basert på bare demoen ville jeg aldri ha kjøpt spillet. Jeg vil vente å se til det har kommet en del anmeldelser, og vurdere ut i fra det om spillet er verdt et kjøp. Grafikken er ganske bra, og jeg liker den lille interaktiviteten i mellomsekvensene. Historiemessig tror jeg spillet kan bli litt "cheesy". Ut i fra det jeg så i demoen virket det veldig som teammates var irriterende og lite engasjerende. Utrykk som "I just killed a rebel motherfucker" er lite originalt, og av den dialogen som var i demoen ser det ikke bra ut. Nå virker jeg kanskje ganske kritisk, det er jo tross alt bare en demo, men det er jo tross alt snakk om et så å si ferdig spill. Men jeg vil tørre å pastå at dersom du ikke er overbegeistret for FPS, og er lei av det samme gamle, vil Haze kanskje ikke falle i smak. Selv er jeg lei av middelmådige dialoger og historier, kombinert med samme gamle gameplay, med små forandringer. Lenke til kommentar
Norfra Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Må si at jeg ble ganske skuffet over grafikken på denne demoen, alt virket liksom litt blurry og når vi ser hva de har fått til med COD4 og Uncharted så synes jeg ikke Haze representerer PS3en på sitt beste. Ellers virker det som et middelmådig FPS som kommer til å drukne blant alle de knall sterke titlene som har kommet i det siste. Hadde store forventninger til dette spillet men det kommer nok ikke til å ligge i hyllen min når det kommer. Mvh Norfra Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Men så har jeg ikke bare 1 konsoll Lindquist Enig Nimrad PS3 kan få mangen råe spill iløpet av dette året og neste.. Får se noen reviews av Haze den dagen dem kommer Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Synes demoen var overraskende bra. Hadde ikke forventet mye av Haze.. men single player var smooth nok.. når de også har fått på plass 4 player coop uten noen form for lag/slowdown og ingame invites, så er jeg veldig positivt overrasket. Er spent på å se det med litt mer innhold, for demoen var litt kort. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg synes det hele var rimelig middelmådig, og jeg ser ikke for meg at dette er et spill jeg klarer å engasjere meg i når det finnes så mange andre bra FPS titler på markedet. Vi får se hvordan det ferdige produktet blir mottatt. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er det coop på demoen, altså? Lenke til kommentar
G25 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Her er mitt første inntrykk av Haze demo Startet demoen og tenkte jaja dette er vel midt på treet. Har spilt Haze før på Electromessa for en stund tilbake og jeg var IKKE imponert den gangen. Så forventingene var ikke akkurat helt topp. Vel, etter ca 1.6 gig nedlasting, installasjon og startet opp demoen kom jeg inn i menyen. "Multiplayer var hvisket ut" Jeg mente at MP skulle være med her, men jaja nok om det. Trykte på Campaign og da forstod jeg hva slags MP er med her. Jeg fikk valget med join co op, host co op eller spille alene. Først spilte jeg på easy alene bare for å teste det. Du starter midt i en kamp scene og har ikke så mye tid til å tenke over noe som helst, utenom å finne skyte knappen og skyte på alt som rører seg. Vel nesten alt som rører seg værtfall, fordi du er i jungelen og her rører omtrent alt seg. Du får en kjapp tutorial og hvordan "nectar" fungerer. Nectar er noe som kommer fra drakten og ved bruk ser du fiendene lettere, går fortere, sikter bedre og mere. Du bestemmer selv hvor mye nectar du vil bruke. Grafikken er detaljert, sylskarpt og bra flyt i spillet. Gameplayet minner kanskje litt om Halo og Crysis, og det fungerer. Så til det beste: Haze har 4 player co op. Du kan joine eller få noen til å joine deg når som helst ingame, samme som andre spill som Gears of War og Vegas 2 bruker. Det er lekende enkelt og så lenge du har NAT riktig så burde du ikke ha problem med å finne folk. Skal jeg trekke noe ned så er det ikke gameplayet men voice act i spillet. Voice acting i spillet er ikke det beste jeg har hørt. Kanskje jeg er litt bortskjemt nå med voice acting i GTA IV, for i Haze er det IKKE bra. Heldigvis er det ikke så mye snakking i demoen, så det lille de sier går greit. Jeg ble mildt sagt overasket over Haze demoen og jeg gleder meg til å spille mere. Herlig! Endret 6. mai 2008 av G25 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Dette her syn eg var søppel fra start til slutt. Eg har vert skeptisk til denne tittelen, men dette var verre en først antatt. Grafikken syns eg var veldig skuffende. Møkka teskturer stort sett over alt. Og jungelen ser rett og slett kjip ut sammenlignet med Uncharted, som er noe av det mest fantastiske eg har sett. Flyten var fin dog, men det skulle vel bare mabgle npr demoen opererte på dette grafiske nivået. Eg opplevelde også fiendene som stokk dumme, noe som begynner å bli litt for vanlig i slike spill dessverre. Våpenene var ekstremt kjedelige og uinspirerende og føltes stive og sjelløse. Ps3 kontrollen har heller ikkje blitt noe bedre å spille FPS med siden sist heller , men det er ein smaksak. Det beste med denne demoen var faktisk musikken som spilles av i menyen. Ellers var dette bortkastet båndbreddde og tid. Endret 6. mai 2008 av Mala Lenke til kommentar
G25 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dette her syn eg var søppel fra start til slutt. Eg har vert skeptisk til denne tittelen, men dette var verre en først antatt. Grafikken syns eg var veldig skuffende. Møkka teskturer stort sett over alt. Og jungelen ser rett og slett kjip ut sammenlignet med Uncharted, som er noe av det mest fantastiske eg har sett. Flyten var fin dog, men det skulle vel bare mabgle npr demoen opererte på dette grafiske nivået. Eg opplevelde også fiendene som stokk dumme, noe som begynner å bli litt for vanlig i slike spill dessverre. Våpenene var ekstremt kjedelige og uinspirerende og føltes stive og sjelløse. Ps3 kontrollen har heller ikkje blitt noe bedre å spille FPS med siden sist heller , men det er ein smaksak. Det beste med denne demoen var faktisk musikken som spilles av i menyen. Ellers var dette bortkastet båndbreddde og tid. spilte vi samme demo? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 haha...med andre ord...ein ekslusiv tittel ps3 kan ha for seg sjølv.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Eg stillte meg akkurat samme spørsmål G25:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå