Conkey Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tenkte å kjøpe nytt headsett til pcen. Gjerne et med mic, men ikke et must. Har tidligere hatt et par Creative Fatal1ty Gaming Headset, men var lite fornøyd med lyden (for mye bass tror jeg). Bruker nå et par billige Trust klokker, men som har ganske gode detaljer, men er heller ikke helt det jeg søker. Trenger god lyd i feks americas Army hvor lyden er avgjørende. Anbefalinger? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tror Icemat siberia vil passe deg perfekt Har dem selv, extremt bra til cs,bf,cod4... du kan sitte med dem i maaaange timer uten å få vondt i ørene! Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 enig med hans2k fantastisk headsett til gaming og utrolig behagelig på! Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Ser meget interessant ut. Ser av testen av blant annet dem (gjort av hw.no) at de trekker noe ned mht 3d lyd. I spill bruker jeg 60% lyd til å lokalisere fienden, trenger derfor gode 3d egenskaper. Har dere reagert noe på dette med dette set-et? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Siberia er et fantastisk headset. Det samme er SteelSeries 5H v2 Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Siberia er et fantastisk headset. Det samme er SteelSeries 5H v2 Endte opp med siberia settet. Kan ikke si jeg er misfornøyd. Fantastiske til spilling, men mic'en kunne vært noe bedre. Men man kan jo ikke få i pose og sekk her i livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå