skjevik Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 dette kommer opp på en win98 maskin som prøver å komme inn på en win2k maskin. jeg vet ikke hva dette passordet er hva er dette nettverkspassordet? og hvor kan jeg fjerne/endre dette passordet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 du må gi guests tilgang hvis jeg ikke har helt feil, men pliis link til bildet istenden for å legge det ut på forumet *sitter på modem Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 du må gi guests tilgang hvis jeg ikke har helt feil, men pliis link til bildet istenden for å legge det ut på forumet *sitter på modem Er ikke du moderator dah? Rediger inlegget som er bmp(!%!%!&!"#&"#&"#&). Lenke til kommentar
ponke Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 du må gi guests tilgang hvis jeg ikke har helt feil, men pliis link til bildet istenden for å legge det ut på forumet *sitter på modem Er ikke du moderator dah? Rediger inlegget som er bmp(!%!%!&!"#&"#&"#&). Tror ikke at praksisen her er slik at: Medlem av HW.no nettverket = Moderator Kanskje i levelsystemet, men i hvert fall ikke i praksis. Tror det er noen medlemmer som har valgt å takke nei pga de ville kunne være vanlig medlem i diskusjoner uten å måtte tenke seg om 2 ganger for hvert ord de skriver. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
skjevik Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 trodde gjestkontoen var aktivert, men det var den tydelighvis ikke. har fått det til nå, takk for hjelpen. p.s sitter med ADSL Lenke til kommentar
Azton Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 trodde gjestkontoen var aktivert, men det var den tydelighvis ikke.har fått det til nå, takk for hjelpen. p.s sitter med ADSL Kunne jo lagret bildet som en .jpg fil da.. tar mye mindre plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå