Jochi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jeg er i tvil om min Nokia E51 støtter over 4gb MicroSD kort. Det som aktiverer tvilsomheten min er at det står i manualen på Nokia.com (og wikipedia) at den støtter opptil 4gb. Er dette bare en utdatert manual? Jeg mener, var det ikke større MicroSD kort enn 4gb da dette ble skrevet. Hvor kommer wikipedia inn da? Den pleier jo å være oppdatert. Ble bare så i tvil da jeg så 8gb's kort. Nå er det jo SDHC-støtte på mobilen så jeg vil da anta at den støtter 4gb og opptil teoretisk grense (er det 32gb på MicroSD?). I alle fall jeg vil bare ha et annet synspunkt på problemet. Håper på raskt svar slik at jeg kan oppgradere minnet på telefonen. Ender vel opp med at jeg kjøper 4gb selv om 8gb er tilgjengelig, pga at det er en smule dyrt. Endret 6. mai 2008 av Jochi Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Som regel oppgir produsentene utifra hvilke størrelser som finnes på markedet ved lansering. Det er ingen HW-forskjeller på microSDHC-kort, så det er kun SW som avgjør hvor store kort telefonen fungerer med. Selv skal jeg utstyre en E51 med 8GB om ikke 12GB kommer snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå