Gå til innhold

Spørsmål om Assasins Creed


Anbefalte innlegg

Synes grafikken er veldig bra.

Er ikke noe multiplayer som jeg vet om.

 

Først av alt; Korrekt, ingen multiplayer

 

2: HVA SØREN ER DET MED FOLK NÅ TIL DAGS? "er spillet bra?", "mja, grafikken er veldig bra".

Nå er det like før jeg setter meg ned og spiller cs i 640x420...

 

Jeg blir nesten kvalm..

 

 

 

 

Nei, Assassins Creed er ikke noe nyskapende i det hele tatt, og det er rett og slett ikke morsomt. Som parkour artist skal jeg til å grine hver gang Altaïr skal drasse den feite ræva si opp en vegg. Og har du noe å holde deg fast i, eller en høydunk å lande i, nei, da kan du hoppe om du så hoppet fra stratosfæren. Noe litt likt det man finner på cs og stiger.

Historien var middelmådig, og liker du tragiske øyeblikk med intelligensen til fienden, og en vansklighetsgrad som er på bærtur, jo, fritt frem. Bare kjøp dette spillet.

 

Har en fyr i klassen som er meget fascinert over dette spillet, og har det med å kalle Altaïr AC av alle mulige ting. "ååå, du vet han der AC/assassins creed". Jeg kan bli så frustrert over tankeløshet noen ganger..

 

Mitt tips: Ikke la deg lure. "Det er ikke gull alt som glimrer" sier dem. Har du en kompis som har det så spill det der. Men vil du bruke penger på noe du kunne ha spart deg for, så gjør det. Nå har jeg sagt mitt og fått ut en smule frustrasjon ovenfor dagens spillbransje ( :innocent: Dere får nok tilgi meg).

 

 

Men folk er forskjellige, tross alt.. Så gjør ditt valg :)

 

Er ganske enig med deg. Men det er 640x480;) Uansett er ikke Assasins Creed et spill som er verdt å kjøpe. Kanskje verdt å spille hvis man har fått det fra andre steder, men ikke kjøp det. Jeg har ikke kjøpt det, og jeg gidder ikke engang å spille igjennom:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Assassins Creed er en vits. Spillet har blitt maltraktert til det ytterste med et fiasko av en side/hovedhistorie i sci-fi stil.

 

Totalt unødvendig, og meget ødeleggende for følelsen og atmosfæren i spillet. Ble ekstremt skuffet, og jeg er nå glad for at jeg ikke betalte for dette tullet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Mja, spelle e ganske ensformi, men for nån (sånn som mæ å kompisan) e d nok at spelle lar da være "ninja". D å springe overalt, klatre rundt omkring å generelt være en akrobatisk NINJA e dritkult for mange :) Så hvis du har en syk ninjafetish sånn som æ så KJØPKJØPKJØP!! ^^

 

Æ e en dewd kjørte igjennom spelle en gang hver på tur på en xbox på ei helg xD

Lenke til kommentar
ok så det er ikke et sånn spill du får lyst til å spille om igjen når du har kommet igjennom det en gang?

 

Nei, det er et sånt spill du får lyst å spille ferdig, sånn at du kan spille noe annet og bedre. Det er ikke så dårlig at man ikke gidder å spille, men bare så vidt bra nok til at man blir intressert i å se slutten.

 

Mye har blitt sakt her nå, men må legge til en ting. ja spillet får deg til å gjøre det samme om og om igjen, så det blir litt kjedelig. Men spiller man ikke for ofte å for mye, så er det innmari arti og spille en times tid. Slossinga blir lett etterhvert, men er utfordrende fra starten. Det at grafikken også er så innmari god, gjør det gøy å se seg selv spille.. Det som skjer på skjermen er underholdene å se på.

 

Så tingen er, selv om du går lei spillet etter en stund, er det alltid gøy å spille igjen når det har gått en stund. Selv etter man har fullført det.

Lenke til kommentar

Slutt å tull Sebbe, Commandos 2 om vi snakker om samme spill, http://en.wikipedia.org/wiki/Commandos_2:_Men_of_Courage er to vidt forskjellige spill. Commandos var knallbra for sin tid og heller ikke spesielt ensformig med tanke på oppdragene. Med AC synes jeg oppdragene blir alt for like, de blir kjedelige etterhvert. Synes dette spillet var knallbra de første timene/dagene, men etterhvert ble det bare kjedelig, så nå orker jeg ikke å spille det engang. Hadde vært sinnsykt kult om man kunne spillt co-op multiplayer på det. I tillegg til at AI'en og at maskinen hadde utført flere fightmoves og kanskje gått på deg samtidlig istedet for å stå å vente på tur.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...