G25 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Resistance 2 gameplay video http://www.gamevideos.com/video/id/18707 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Lol, hva skjedde med stemmen til fyren etter filmen? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Sannsyneligvis noe codec-problemer eller en kødd som hærpet filen... Men dette ser jo ganske lovende ut! Gleder meg sykt allerede, november kan ikke komme fort nok... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ser sånn ut, men var ikke mye å se på uansett. Jeg så nesten ikke en shit. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Jeg er ikke sikker på hvilken video som ble vist her, men hvis dere går inn på dagbladet så er det en presentasjon av spillet og multiplayerdelen! Man ser ikke mye gameplay, men det virker som om de faktisk har tatt en hel del veldig viktige faktorer med! 40- eller 60-persons online.. Og opp til åtte spillere på online co-op! EDIT: Kan liksågodt linke til filmen.. Kos dere! Endret 7. mai 2008 av vict0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå