Frederick_ Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei jeg sluter heftig med lav fps for tiden. Jeg hadde 100 fps på css men så plutselig fikk jeg 20 fps. Og det skjer på alle spill og jeg lagger på 123spill typer også. Jeg vet ikke hva som er galt, jeg har prøvd å sette tilbake pc`en dagen før det skjedde, byttet tastatur, mus osv. Ingen ting funker Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvis du skriver litt om hva slags pc du har (laptop, desktop?) og evnt hvilke komponenter som står i PC-en din blir det enklere å hjelpe. Har du en laptop med AMD Turion CPU kan det hende at du trenger å støvblåse maskinen din litt, slet også med fall fra 120~ fps til 20~30 i CS:S pga at Turion CPU blir varm nok som det er, og blir farlig varm når det samler seg litt støv i kjøleribbene/CPU vifta. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 har en stasjonær pc E6600 CPU GeForce 7950gx2 2GB RAm Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 er du sikker på at det ikkje er noko antivirus-program som scanner dataen din? det kan ta ein del.... Lenke til kommentar
Kaste Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 jeg hadde samme problemet naar jeg spilte cs, det skyldtes at jeg hadde MSN oppe. prov aa lukk det. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 nå har jeg formatert pc`en. Og jeg hadde bare css oppe, og funker forsatt ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå