Gjest villa Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har kjent ei jente i ganske lang tid, og begynner og få følelser for henne.. Det er bare et lite problem (tror jeg).. Vi er på en måte litt i familie.. Det vil si, hennes fetter har giftet seg med min kusine.. Dette skjedde etter at vi to ble kjent, men likevel.. Ville det vært litt spesielt om jeg og henne ble sammen? Eller hva? Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nei, ikke i det hele tatt. Dere er ikke i familie, da.. hennes fetter er bare ingifta i din kusines familie.. Go for it Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ser ikke noe problem jeg, kjør på Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hva faen? Kusina gifta seg med fetteren. Lol? Så lenge dere ikke er søsken eller søskenbarn så spiller det niks rolle. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dette er ingen god nok grunn til å ikke bli sammen med henne. GO FOR IT dude/dudette! Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ingenting unaturlig i det, så lenge dere ikke er genetisk i slekt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Selv søskenbarn kan gifte seg, så... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Selv søskenbarn kan gifte seg, så... Nei, det er ulovlig. Tremenninger er lov, derimot. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Selv søskenbarn kan gifte seg, så... Har ikke helt snøring ser man Blir jo incest når søsken gifter seg/koser/har sex etc. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Selv søskenbarn kan gifte seg, så... Har ikke helt snøring ser man Blir jo incest når søsken gifter seg/koser/har sex etc. Hva sa du sa du? Når ble søskenbarn det samme som søsken? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Søskenbarn kan gifte seg med løyve frå fylkesmannen. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Søskenbarn kan gifte seg med løyve frå fylkesmannen. Stemmer. Men tror ikke jeg hadde gjort det what so ever. Det blir bare feil mener jeg. Men dere er ikke i slekt genetisk så hvis dere har funnet tonen så er det bare å fyre løs! Lenke til kommentar
Gjest villa Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Takker for svar.. Føles litt lettere når jeg vet at folk ikke syns det er så rart Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Dette er langt ifra incest, jeg sier go for it, selv om de to som har gifta seg med hverandre i slekta deres kanskje får seg en liten latter, men det tåler vel alle og en hver Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva faen? Kusina gifta seg med fetteren. Lol? Det var vel heller venninnes kusine som giftet seg med fetteren? Altså, ingen er i slekt i heletatt. Det er på en måte det samme som at ett brødrepar blir sammen med ett søsterpar fra en annen familie. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Selv søskenbarn kan gifte seg, så... Har ikke helt snøring ser man Blir jo incest når søsken gifter seg/koser/har sex etc. Hva sa du sa du? Når ble søskenbarn det samme som søsken? Søsken skrev nå jeg. Og forbindte Søskenbarn med søsken i farta. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Søskenbarndiskusjonen kan dere ta i en annen tråd som handler om søskenbarn. Trådstarter trenger ikke bekymre seg! Det er jo ikke verre enn om du hadde blitt sammen med storesøstra til kjæresten til lillebroren din, eller hva? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Trådstarter trenger ikke bekymre seg! Det er jo ikke verre enn om du hadde blitt sammen med storesøstra til kjæresten til lillebroren din, eller hva? Mye mindre verre vil jeg si. Må være litt spesielt å bli sammen med storesøstra til kjæresten til lillebroren. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Overhodet ingenting feil her. Dere er ikke i slekt, og det er da ikke deres feil at søskenbarna deres har funnet hverandre. La ikke det ødelegge hvis dere liker hverandre. Kjør på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå