MyBigMouth Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei Som russ, så er jo et vanngevær på sin plass. Har vært litt rundt og kikket, men virker som det er mye forskjellig ute på markedet. Men, hvilket gevær gir skikkelig bang for the buck? Selvfølgelig kan man ha en brannbil eller vannslange, og geværet kan også koste 2000,-, men innenfor rimelighetens grenser, hva har vi der? Lenke til kommentar
runela Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hmm vanskelig og si, du burde prøve og få tak i en Super shocker 2000 fra ebay. De gikk ut av produskjon på 90 tallet men er vell det beste som har vert på markedet Au au det vekker gamle minner Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Er nok ikke lett å finne ut det. Noen geværer som faktisk ser kraftige ut kan vise seg og være dårlig, og vica versa... Burde vært en eller annen standard merking på geværene... Endret 6. mai 2008 av Menkromsen Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Høytrykkspyler! Da er du sjefen i gata med lang vannslange. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Endte opp med Supersoaker Hydroblitz, og ja - den gjør jobben Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kjøp heller softgun! Mye vonnere Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kjøp heller softgun! Mye vonnere Hvorfor ikke slå til med et paitballgevær? Eller enda bedre, ei automatrifle Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvor kraftig/langt kan den skyte? Lenke til kommentar
alright Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ja, og hvorfor ikke M249 på taket? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Vi fyrte på med noen paintballs her en dagen...men det falt ikke helt i god jord. Men, vi knakk den andre skolen i vannkrigen idag, så geværet gjorde jobben sin Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Endte opp med Supersoaker Hydroblitz, og ja - den gjør jobben Hvor fikk du tak i det og hva kostet det? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Endte opp med Supersoaker Hydroblitz, og ja - den gjør jobben Hvor fikk du tak i det og hva kostet det? Jeg kjøpte den på en butikk her i byen (kr sand) kalt "Leker". Originalt navn. Men vet at Ringo også har de. Men der tror jeg ikke de har salg, for jeg fikk mitt for 300 istedenfor 500. Supersoaker Arctic, som gjør nytten nesten like godt kostet 200... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Et tenkt senario: Altså jeg og kompisen min har diskutert: Vi er 2 gutter på 20 år (høyskole) som kjører rundt med Paintball gevær og skyter russ på gata. Det er dritmorsomt. Engang stoppet vi en russe-bil/buss og skøt masse skudd på vinduer og inn i bilen. Mest morsomt var da vi heiv en paintball granat inn i en russebil full av russ... Endret 8. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Et tenkt senario:Vi er 2 gutter på 20 år (høyskole) som kjører rundt med Paintball gevær og skyter russ på gata. Det er dritmorsomt. Engang stoppet vi en russe-bil/buss og skøt masse skudd på vinduer og inn i bilen. Mest morsomt var da vi heiv en paintball granat inn i en russebil full av russ... HAHAHAHAHAH! Genialt! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Det må være forferdelig bra. Tenk og kledd seg som SWAT folk og hatt en Svart Hummer. Stoppet og kidnappet Russ og dumpet de et langt stykke unna... Kjørt forbi en russebil i en varebil og sparka opp bakdørene og skyte paintballkuler mot frontruta på russebilen. Ha Gummi murstein og drefsa etter russebilene når de er påtur og kjøre forbi... Endret 8. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Dette kan jeg personlig anbefale, selv om det sikkert er gått ut av produksjon for 17 år siden. BTW, vær varsom når dere søker på "super soaker", hint hint. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Google med påslått filter håper jeg skåner ungene... En rar fetish som ikke jeg engang liker... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det må være forferdelig bra. Tenk og kledd seg som SWAT folk og hatt en Svart Hummer. Stoppet og kidnappet Russ og dumpet de et langt stykke unna... Kjørt forbi en russebil i en varebil og sparka opp bakdørene og skyte paintballkuler mot frontruta på russebilen. Ha Gummi murstein og drefsa etter russebilene når de er påtur og kjøre forbi... Hørtes ut som et utrolig herlig forslag. Hva med å lage en slags Gulag midt ute i skogen, der vi kan torturere assorterte blåruss med middelalderverktøy og -teknikker? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Denne russetorturen begynner å høres ganske kostbar ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå