Gå til innhold

"Det beste" vanngeværet?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Som russ, så er jo et vanngevær på sin plass. Har vært litt rundt og kikket, men virker som det er mye forskjellig ute på markedet. Men, hvilket gevær gir skikkelig bang for the buck? Selvfølgelig kan man ha en brannbil eller vannslange, og geværet kan også koste 2000,-, men innenfor rimelighetens grenser, hva har vi der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endte opp med Supersoaker Hydroblitz, og ja - den gjør jobben

Hvor fikk du tak i det og hva kostet det?

Jeg kjøpte den på en butikk her i byen (kr sand) kalt "Leker". Originalt navn. Men vet at Ringo også har de. Men der tror jeg ikke de har salg, for jeg fikk mitt for 300 istedenfor 500. Supersoaker Arctic, som gjør nytten nesten like godt kostet 200...

Lenke til kommentar

Et tenkt senario: Altså jeg og kompisen min har diskutert:

Vi er 2 gutter på 20 år (høyskole) som kjører rundt med Paintball gevær og skyter russ på gata. Det er dritmorsomt. Engang stoppet vi en russe-bil/buss og skøt masse skudd på vinduer og inn i bilen. Mest morsomt var da vi heiv en paintball granat inn i en russebil full av russ...

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Et tenkt senario:

Vi er 2 gutter på 20 år (høyskole) som kjører rundt med Paintball gevær og skyter russ på gata. Det er dritmorsomt. Engang stoppet vi en russe-bil/buss og skøt masse skudd på vinduer og inn i bilen. Mest morsomt var da vi heiv en paintball granat inn i en russebil full av russ...

HAHAHAHAHAH! Genialt! :D

Lenke til kommentar

Det må være forferdelig bra. Tenk og kledd seg som SWAT folk og hatt en Svart Hummer. Stoppet og kidnappet Russ og dumpet de et langt stykke unna...

 

Kjørt forbi en russebil i en varebil og sparka opp bakdørene og skyte paintballkuler mot frontruta på russebilen.

 

Ha Gummi murstein og drefsa etter russebilene når de er påtur og kjøre forbi...

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Det må være forferdelig bra. Tenk og kledd seg som SWAT folk og hatt en Svart Hummer. Stoppet og kidnappet Russ og dumpet de et langt stykke unna...

 

Kjørt forbi en russebil i en varebil og sparka opp bakdørene og skyte paintballkuler mot frontruta på russebilen.

 

Ha Gummi murstein og drefsa etter russebilene når de er påtur og kjøre forbi...

 

Hørtes ut som et utrolig herlig forslag. Hva med å lage en slags Gulag midt ute i skogen, der vi kan torturere assorterte blåruss med middelalderverktøy og -teknikker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...