Conkey Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Det gamle tastaturet står halvveis ut døren og trenger litt tips ang hvilket jeg bør velge i jungelen der ute. Fordel om tastatuert har: programmerbare knapper til bla spilling, e-post ol er relativt stille, er lei trykkelydene jeg har hatt frem til nå. bruker pc-en til noe skriving men også mye spilling (bør ha knapper som ikke krever slegge for å reagere). Har sett på noen ulike, i svært forskjellige prisklasser, fra logitech Wave til Razer sine tastatur som jo ser meeeeeggget pene ut(er de like behagelige etc som de ser ut?) Dersom jeg faller ned på et fra razer, hvilket anbefales? Er det slik at æøå på lycosa-tastaturet kan programmeres til norsk layout? Er på forhånd svært takknemlig for responser, er i fullstendig villrede her. Endret 6. mai 2008 av Conkey Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Uansett layout på tastaturet vil æøå være der de skal være hvis du setter layout til norsk i windows. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei jeg kjøpte Razer Lycosa i dag og er veldig fornøyd. Dette tastaturet er utrolig sexy. Det har gode lys, taster, og bråker ikke. Men billig er det jo ikke akkurat.. Jeg kjøpte mitt på spaceworld for det var den eneste butikken jeg fant det på (utenom nettbutikker) Det er UTROLIG godt å skrive på og det er nesten lydløst. Tastaturet har æøå, og alle tastene er der vi er vant med å ha dem.. Har egentlig ingenting negativt å si om tastaturet, men jeg har da også bare brukt det i noen timer.. Det eneste jeg ikke likte var prisen Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Antar at luksus koster. Men dette betyr at de ikke er noe utfordring å "binde" æøå tastene til norsk layout? Noob spm: kort fortalt-hvordan gjøres dette uteom ved reinstallering av windows? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Control Panel -> Regional and Language options -> Languages -> Details. Der velger du Norsk (Bokmål) så er æøå der du er vant til at de er uansett hva selve knappen på tastaturet sier. Har engelsk windows, men du finner sikkert frem. Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Tusen takk for svar. Ser ut til at Razer er tastaturet som får skrivelysten frem hos folk her på forumet... Da er det vel bare å spare litt og gjøre seg klar Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Sitter på et G15 v2, men må si at det frister med et Lycosa til andre PC-en Lenke til kommentar
DustOverKill Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 jeg anbefaler razer reclusa Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Syns g15 er bra. Spessielt til programmering, hvis det er noen koder du bruker veldig mye, kan du adde den på de 6x3 mange g-knappene Det er også veldig stille til at tastene er høye. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 G15! Fikk det i helga, har forelsket meg i et tastatur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå