Gå til innhold

Ryddesalg hos microplex i pinsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Latterlig at en webbutikk har salg i sine lokaler? Hvorfor kan de ikke ha salg over nettet? SINNSYKT skuffende, jeg hadde oversett teksten og forsto det som at det var ryddesalg og at de ville ha bort gamle produkter, derfor sto jeg opp tidlig i dag for kanskje å få bestillt meg no shit for en billig penge, men NEIDA!

Hvis du leser så er grunnen til lagersalget at de skal flytte lageret sitt til Sandefjord. De vil da prøve å bli kvitt en del varer som har blitt liggende på lager i flere år, da kostnaden ved å flytte disse er høye og de mest sansynligvis allerede er avskrevet. Resten av varene (10%) er nok bare satt ned for å få et minst mulig flyttelass over fjorden.

Lenke til kommentar

bestilte i går, og varene er klare på postkontoret når jeg kommer hjem fra jobb idag. ikke dårlig!

bare synd det egetnlig var dumt, for jeg skulle egentlig avbestille for å bestille flere ting senere igår, men det droppet jeg da de plutselig hadde sendt avgårde pakken, og jeg ikke gidder betale 100kr i porto en gang til. men det hadde uansett vært ting jeg igrunn ikke trenger så det er kanskje det greieste..

iallfall sykt raskt sendt avgårde =)

Lenke til kommentar
kjøpte en del crap nå..

en ting jeg reagerte på er 100 kr i frakt.. spesielt siden det bare var 90 kr igår(som også er mye).. er dette vanlig at hos dere så settere dere opp fraktkostnadene når dere har tilbud?

Det bruker å være over 100 kr i frakt. Iallefall de gangene jeg har kjøpt noe.

Jeg betalte 88 kr. så servicepakke beregnes vel åpenbart på vekt. Betal med Visa, så sparer man oppkravsgebyr også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...