Gå til innhold

Ryddesalg hos microplex i pinsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klippet fra nyhetsmail

Ryddesalg hos Microplex i pinsen

Netshop har besluttet å flytte Microplex sitt lager samt enkelte administrative funksjoner til Sandefjord. I forbindelse med flyttingen vil Microplex ha ryddesalg. I pinsen, nærmere bestemt 11 og 12 mai kl. 12-20, vil Microplex ha åpent for salg av over 700 typer forskjellige produkter, totalt over 23.000 produkter, som selges ut til sterkt reduserte priser (opptil 95% rabatt). Produkter som ikke omfattes av ryddesalget selges med 10% rabatt. Sverige og Svinesund kan dere besøke på veien hjem :-)

Er det slutt på Microplex her i Særp? :cry:
Lenke til kommentar

det er vel egentlig bare en fordel for folk flest at de blir flytta til sandefjord. for meg så betyr det 1 dag mindre frakt på bestillinger og betraktelig kortere vei dersom det er aktuelt å hente varen der.

så får vi bare håpe på at alt går smooth og det ikke skjer noen store (og kjipe) forandringer

Lenke til kommentar

Når Microplex selger ut varene til symbolske priser som 1, 5, 10, 20 kroner osv. så burde det være en limit på max 2 stk. av samme vare pr.kunde elns synes jeg, ellers kan mange som hadde tenkt å ta seg en tur, risikere å kjøre x-antall mil til ingen nytte/tomme hyller.

Er jo fare for at når en ting kun koster ei krone, så kjøper noen 20 stk. selv om de ikke trenger det, eller evt. kun med henblikk for videresalg.

Lenke til kommentar

Latterlig at en webbutikk har salg i sine lokaler? Hvorfor kan de ikke ha salg over nettet? SINNSYKT skuffende, jeg hadde oversett teksten og forsto det som at det var ryddesalg og at de ville ha bort gamle produkter, derfor sto jeg opp tidlig i dag for kanskje å få bestillt meg no shit for en billig penge, men NEIDA!

Lenke til kommentar

Men nå står det jo faktisk ikke at det er i lokalene på selve overskriften på siden dems:

Microplex har åpent for ryddesalg i pinsen. 11 og 12 mai kl. 12-20 selger vi ut over 700 forskjellige produkttyper, totalt mer enn 23.000 produkter, med rabatt opptil 95%. Du er velkommen !
, så er ikke så rart at folk mistforstår.. jeg visste det heller ikke før nå.. jeg som var så jævlig klar med visakortet :(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...