Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

I hvilken bås vil du sette pedofili?


Anbefalte innlegg

Greit, da er det en legning, og med det oppklart så styrker det egentlig argumentene mine enda mer, føler jeg.

 

Gratulerer!

 

Hvis du hadde hatt ei datter og hun hadde kommet til deg, gråtkvalt og missbrukt av en voksen mann. Hva hadde du gjort?

Selv om voksne damer blir misbrukt betyr ikke det at hetrofili ikke er en legning, likeledes med pedofili. Uansett, det viktigste er ikke om det er en legning heller, dt gir dem ikke noen ekstra rettigheter om det betraktes som en legning eller ikke.

 

Når vi kaller det en legning legaliserer vi det til en viss grad. IMO er det to legninger, hetero, og homofil! Alt utenom det er unaturlig og burde ikke omtales som legning men heller som en sykdom!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit, da er det en legning, og med det oppklart så styrker det egentlig argumentene mine enda mer, føler jeg.

 

Gratulerer!

 

Hvis du hadde hatt ei datter og hun hadde kommet til deg, gråtkvalt og missbrukt av en voksen mann. Hva hadde du gjort?

Selv om voksne damer blir misbrukt betyr ikke det at hetrofili ikke er en legning, likeledes med pedofili. Uansett, det viktigste er ikke om det er en legning heller, dt gir dem ikke noen ekstra rettigheter om det betraktes som en legning eller ikke.

 

Når vi kaller det en legning legaliserer vi det til en viss grad. IMO er det to legninger, hetero, og homofil! Alt utenom det er unaturlig og burde ikke omtales som legning men heller som en sykdom!

Hvorfor det? Hvorfor er det viktig for deg å kalle det en sykdom og hvorfor er det en sykdom? Det er ingen forskjell mellom pedofili og hetrofili annt enn at pedofili er skadelig hvis personen utøver følelsene sine.

 

Vi legaliserer det ikke på noen måte ved å kalle det en legning. Vi bare respekterer hvem de er. Uansett, hvor mye du liker det eller ikke er mannen i Østrike et menneske med følelser.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Greit, da er det en legning, og med det oppklart så styrker det egentlig argumentene mine enda mer, føler jeg.

 

Gratulerer!

 

Hvis du hadde hatt ei datter og hun hadde kommet til deg, gråtkvalt og missbrukt av en voksen mann. Hva hadde du gjort?

Neimen herregud da...

 

Leser du egentlig hva jeg skriver?

 

Det eneste problemet er at det de liker (eller forelsker seg i? - la oss gå ut i fra at det er en legning, siden det er så stor enighet i det) ikke er i stand til å like dem tilbake, og derfor er det helt fullstendig galt å praktisere pedofili. En homofil kan ha sex med en annen samtykkende mann/kvinne, men en pedofil kan aldri ha sex med et samtykkende barn, da barnet først og fremst ikke har noe det skulle sagt, da det er ulovlig, og for det andre at barnet ikke vet hva det går med på.
Lenke til kommentar
Greit, da er det en legning, og med det oppklart så styrker det egentlig argumentene mine enda mer, føler jeg.

 

Gratulerer!

 

Hvis du hadde hatt ei datter og hun hadde kommet til deg, gråtkvalt og missbrukt av en voksen mann. Hva hadde du gjort?

Selv om voksne damer blir misbrukt betyr ikke det at hetrofili ikke er en legning, likeledes med pedofili. Uansett, det viktigste er ikke om det er en legning heller, dt gir dem ikke noen ekstra rettigheter om det betraktes som en legning eller ikke.

 

Når vi kaller det en legning legaliserer vi det til en viss grad. IMO er det to legninger, hetero, og homofil! Alt utenom det er unaturlig og burde ikke omtales som legning men heller som en sykdom!

Hvorfor det? Hvorfor er det viktig for deg å kalle det en sykdom og hvorfor er det en sykdom? Det er ingen forskjell mellom pedofili og hetrofili annt enn at pedofili er skadelig hvis personen utøver følelsene sine.

 

Vi legaliserer det ikke på noen måte ved å kalle det en legning. Vi bare respekterer hvem de er. Uansett, hvor mye du liker det eller ikke er mannen i Østrike et menneske med følelser.

 

Det er en sykdom fordi det er verken bra for deg eller andre, det er en sykdom fordi det er høyst unaturlig!

Den såkaldte mannen i Østerrike er et kaldt svin av rang, som for lenge siden burde blitt brent offentlig!

 

RESPEKTERE HVEM DE ER? Vi snakker om voksne menn/damer som er klar over sine handlinger og hva som er rett og galt. Alikevel ødelegger de barns liv til egen nytelse?

Du mener at vi skal repektere de for hvem de er? Da mener du at vi skal respektere mennesker som ikke har respekt for andres liv?

 

 

 

Greit, da er det en legning, og med det oppklart så styrker det egentlig argumentene mine enda mer, føler jeg.

 

Gratulerer!

 

Hvis du hadde hatt ei datter og hun hadde kommet til deg, gråtkvalt og missbrukt av en voksen mann. Hva hadde du gjort?

Neimen herregud da...

 

Leser du egentlig hva jeg skriver?

 

Det eneste problemet er at det de liker (eller forelsker seg i? - la oss gå ut i fra at det er en legning, siden det er så stor enighet i det) ikke er i stand til å like dem tilbake, og derfor er det helt fullstendig galt å praktisere pedofili. En homofil kan ha sex med en annen samtykkende mann/kvinne, men en pedofil kan aldri ha sex med et samtykkende barn, da barnet først og fremst ikke har noe det skulle sagt, da det er ulovlig, og for det andre at barnet ikke vet hva det går med på.

 

Leser du egentlig hva jeg skriver?

Lenke til kommentar

Ja, selvfølgelig. Alle amerikanere er dumme også.

 

Du må jo skjønne at vi ikke kan se ned på pedofile. Det er helt naturlig for dem og de kan ikke noe for det. Så lenge de ikke gjør noe med det er det jo greit, men hvis de liker å utøve legningen sin i praksis, DA har vi en grunn til å se ned på dem for da gjør de noe ulovlig. Men dette er ikke alle pedofile. Skal en pedofil mann gå rundt hele livet og bli diskriminert fordi han har en legning som han undertrykker for å være lovlydig?

 

EDIT: JA, jeg leser hva du skriver. Du insinuerer at jeg synes det er greit at pedofile utfører seksuelle overgrep på barn, og argumenterer ved at du setter meg i en posisjon hvor målet ditt er at jeg endelig skal innse hvor hjerteløse argumentene mine er. Det du gjør feil er at du ikke leser hva jeg skriver, og angriper meg på grunnlag av noe jeg aldri har sagt.

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar
F*** å mye dumme folk det finnes i det landet her! Jeg er homo, helt normal som alle andre gutter, har masse HETROFILE GUTTE venner, ser ikke på melodigrandprix, og er nok mindre feminin enn de fleste! Og her kommer overraskelsen, alle de homofile jeg kjenner er akkurat på samme måte! Overhode ikke mulig å gjette seg til at de er homofile, noe de fleste tror at vi lyser opp på lang avstand. Tenkt det neste gang noen hører at du kaller folk jævla homo, hvor du tar det som en selvfølge at ingen rundt er det.. Husk 1 av 10 folkens, de fleste kommer aldri ut av skapet! Sånn da var den utblåsningen ferdig over til tema:

 

At folk kan sammenligne homofile med pedofile er helt kvalmt. homoFILE tenner på, og FORELSKER seg i samme kjønn. De skader INGEN så lenge folk ikke bryr seg! Dere hetrofile her inne, tenk om dere skulle gått hele livet og aldri kunne blitt sammen med eller ha sex med ei jente! Som er tilfelle for mange titals millioner homofile i spesielt den muslimske verden! Tror dere homofobene her at pedofile og nekrofile forelsker seg og vil dele livet med barn og døde? neppe.

 

-zip-

 

Så til det med miljø. Er så mange som tror det har mye med miljøet og gjøre. Jeg har oppvokst i et vanlig norsk miljø, altså et mye homofobt miljø og den elendige humoren til nordmenn som går ut på homo-humor og mora di vitser. Hvor mange tror dere velger å bli homo i et sånnt miljø? Eller hva med de tusen som hvert år blir forfulgt og drept for å være homofile. Dere tror vel at de valgte det siden det er så gøy? Uff så trangsynte folk er

Nei, ein kan ikkje samanlikne den homofile og den pedofile legningen. MEN prosessen for å komme ut av skåpet har nok ein god del fellestrekk. Korleis skal ein pedofil innrømme at han har eit problem viss heile byen skal kalle han jævla pedo? Viss han skal bli diskriminert for resten av livet fordi han valgte å stå åpent fram med sin legning og få hjelp?

Du tror det er en liten blanding. Greit nok. Jeg har også min egen lille teori; Homofile, pedofile, nekrofile osv. er et resultat av en hjerne som ikke virker som den skal. Homofile, greit nok. Skader ingen! Har egentlig ikke noe imot dem.

 

Men kom faen ikke her å si at vi må godta pedofili, syke syke menneske! De ødelegger liv, er det greit? Er latterlig å likestille homofile og pedofile, se i dyreverdenen, der kan man se ett og annet tilfelle av homofili, men de svakeste dør ut. Det er et faktum, selv for oss mennesker. Vil si det er mere "naturlig" å være homofil enn pedofil.

Hva er naturlig med at en 50 år gammel familiemann forgriper seg på den lille uskyldige nabojenta som er så langt ifra å være seksuelt moden som man kan være!

 

Vet ikke hvilke verdier du har, men jeg ville i hvertfall ikke blitt rævkjørt av en forvirra idiot på utur på mitt siste hvilested. Vil si det handler om respekt!

 

One shot, one kill!

Homofili og pedofili og zoofili er langt vanlegere enn du trur. Nesten alle dyr har sex med ein frå sitt eiget kjønn. Bikkjer jokker på mennnesker, katter jokker på kaniner. Pingvinmenn oppdrar barn saman. Japanske makakeaper har store lesbeorgier, og grekerane (spartanerane) forgrep seg systematisk på sine barn frå dei var små. Eg veit ikkje kva som er rekna som pedofili i dyreriket (feks rumpesniffing), det har eg ikkje høyrt noko om enda.

 

Eg trur at dei pedofile må gjennom same prosess som dei homofile måtte gå gjennom før dei kan leve eit sunt liv der dei kan ha eit åpent sinn. Stress må jo vere ein vesentleg bivirking av å undertrykke sine behov over så lång tid.

Men så har vi Japan, der ein kan lage all verda type erotikk, både frivillig og ufrivillig samleie mellom dyr, mennesker og barn, monstre, aliens, tre, steinar, daude folk, osv. Kan det vere ein del av ein "terapi" for pedofile?

 

Og om nekrofile: eg meiner og at man skal ha respekt for daude kroppar, men viss personane seier seg villige til å brukt av pedofile når dei dør, så er det ikkje noko anna vi kan gjere med det.

Lenke til kommentar
Det er en sykdom fordi det er verken bra for deg eller andre, det er en sykdom fordi det er høyst unaturlig!

Den såkaldte mannen i Østerrike er et kaldt svin av rang, som for lenge siden burde blitt brent offentlig!

 

RESPEKTERE HVEM DE ER? Vi snakker om voksne menn/damer som er klar over sine handlinger og hva som er rett og galt. Alikevel ødelegger de barns liv til egen nytelse?

Du mener at vi skal repektere de for hvem de er? Da mener du at vi skal respektere mennesker som ikke har respekt for andres liv?

Sykdom har ingenting med om det er unaturlig. Det er heller ikke unaturlig siden det er 5% av befolkningen som er pedofile. Hvis sykdom er noe som fører til negativ konsekvenser på deg og på andre er vel amputasjon også en sykdom, tviler på det nei. Hva med homofili, er det også en sykdom? Det hadde jo vært best om alle var hetrofile.

 

Jeg sa ikke at vi skulle respektere dem, men respektere hvem de er. At du lar følelsene dine styre tankegangen din er veldig synd. Ja, uansett om en prson dreper 900 mennesker og bader i ders blod, er det forsatt et mennske med følelser, tanker og drømmer som alle oss andre. At følelsene dine tåklegger dette og for mange er veldig synd fordi da kan vi aldri hindre overgrep. Hvis det ikk hadde vært tabu, ville ikke pedofile hatt noen problemer med å fortelle hvem de er til bekjente og familier og de hadde bare passet på at de ikke fikk lov til å leke med barn alene.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Ja, uansett om en prson dreper 900 mennesker og bader i ders blod, er det forsatt et mennske med følelser, tanker og drømmer som alle oss andre.

 

En person som kan skyte 900 mennesker og bade i blodet deres har kanskje følelser, men ikke empati. På samme måte som pedofile overgripere ikke kan ha det, ikke kan bry seg om andre mennesker (les:barna).

 

 

Etter å ha lest alle synspunktene i denne tråden har jeg skiftet litt syn. Jeg ser nå personlig på pedofili som en slags fetish, ikke en legning. Jeg ser for meg (f. eks.) en heterofil familiemann som liker å se/klå på småjenter fra tid til annen for å få litt utløp og spenning. Men jeg står på at praktiserende pedofile er kalde, kalde mennesker.

Endret av Leeroymonster
Lenke til kommentar
Pedofili er ikke en fetisj da? Altså det finnes jo pedofile som tenner på små jenter og på små gutter? Altså da kan de jo være hetrofil, homofil, lespisk osv. og pedofil samtidig?

Det skal vi slett ikke se bort i fra.

 

Man har jo leksom en fetisj som er slik at hetrofile tenner på gamle damer eller tykke damer. :hmm:

Lenke til kommentar

Som alle tror jeg får med seg, så er diskusjonen om legning, preferanser osv vanskeligere enn helt svart-hvitt.

 

Hva er definisjonen på en legning? Hvor går skillet mellom legning og preferanser? Når blir en preferanse en fetish?

 

Siden heterofile ikke liker alle av det motsatte kjønn, og homofile ikke liker alle av det andre kjønn. Kan vi ikke da argumentere for at det kun er én legning, nemlig "personofili"? Og så er alt annet preferanser?

 

En faller for en viss type personlighet, men preferansen er at denne er en eldre dame? eller at denne er en yngre mann? at denne er ei jente på samme alder? osv, osv...

Lenke til kommentar

Følelsene mine styrer ikke, de er bare en del av vurderingsprosessen.

 

Respektere hvem de er, hva de er.... Same shit! Respekt er noe man må fortjene, utifra handlinger og væremåte osv.

 

Man høster som man sår! I min lille verden er det så enkelt, så absurd enkelt. En person som ødelegger andres liv fortjener ikke noe bedre selv! Forhindre overgrep? Ja, lykke til. Du får ta med deg Batman og Fantomet, for den tiden der hvor alle pedofile kommer ut av "skapet" kommer aldri!

Lenke til kommentar
Ja, selvfølgelig. Alle amerikanere er dumme også.

 

Du må jo skjønne at vi ikke kan se ned på pedofile. Det er helt naturlig for dem og de kan ikke noe for det. Så lenge de ikke gjør noe med det er det jo greit, men hvis de liker å utøve legningen sin i praksis, DA har vi en grunn til å se ned på dem for da gjør de noe ulovlig. Men dette er ikke alle pedofile. Skal en pedofil mann gå rundt hele livet og bli diskriminert fordi han har en legning som han undertrykker for å være lovlydig?

 

EDIT: JA, jeg leser hva du skriver. Du insinuerer at jeg synes det er greit at pedofile utfører seksuelle overgrep på barn, og argumenterer ved at du setter meg i en posisjon hvor målet ditt er at jeg endelig skal innse hvor hjerteløse argumentene mine er. Det du gjør feil er at du ikke leser hva jeg skriver, og angriper meg på grunnlag av noe jeg aldri har sagt.

 

Jeg MÅ skjønne at vi ikke kan se ned på pedofile? Bryr meg fint lite om hva som er naturlig for dem, syntes absolutt en pedofil mann skal bli diskriminert gjennom hele sitt liv.

 

Fullt klar over at du ikke har skrevet at du syntes overgrep er greit. Du insinuerer bare til det! Poenget er at skillet mellom en "lovlydig" pedofil og en som ikke er det blir veldig vanskelig å definere syntes jeg.

 

Beklager, har ikke ment å anklage deg for å være en pedo sympatisør eller noe lignende. Syntes bare at alt idag skal være så åpent, ingenting er hellig lenger! Mener ikke at vi skal dra på heksejakt hver lørdag og KKK møter hver Søndag, men det må da være en mellomting!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...