Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

I hvilken bås vil du sette pedofili?


Anbefalte innlegg

Prognatus nevner at pedofili er en psykisk lidelse mens Homofili er en legning.

mener du f eks at de schitzofrene er selv skyld i sin sykdom?

Dette er en off-topic-diskusjon, som jeg har sagt før, så det vil jeg ikke kommentere her.

 

Grunnen til at jeg i det hele tatt svarer på ditt innlegg, er det du skriver her:

 

Du snakker som om pedofile er onde mennesker som går inn for å være onde og spiser menneskekjøtt til middag.

Ærlig talt! Jeg har ikke vært i nærheten av å si noe sånt. Dette tar du helt ut av lufta. Slutt å tillegge meg utsagn eller meninger jeg aldri har uttalt/skrevet!

 

Resten av innlegget ditt vil jeg ikke kommentere, da jeg ikke oppfatter det (heller) som seriøst.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

En pedofil person som kun har fantasier og aldri gjor noe ut av det mener jeg det ikke er nodvendig med noe handling mot den personen.

Men hvis den personen ikke kan eller vil hindre seg i a utfore en kriminel handling sa mener jeg det er irellevant om den personen kan noe for det, eller ikke klarer a kontrolere seg.

Personen er kanskje fodt sann og kan ikke noe for det, men personen er likevel en trussel for samfunnet og bor bli fjernet fra samfunet for felletskapets beste.

Lenke til kommentar

En pedofil person burde da kunne kontrollere seg selv? Jeg er heterofil, og jeg kan da kontrollere meg selv om jeg blir kåt på et tidspunkt det ikke passer seg å ha sex.

 

Om en pedofil person ikke kan kontrollere seg, er det ikke pedofilien som styrer, men sexavhengighet (nymfomani eller satyriasis).

Lenke til kommentar
En pedofil person burde da kunne kontrollere seg selv? Jeg er heterofil, og jeg kan da kontrollere meg selv om jeg blir kåt på et tidspunkt det ikke passer seg å ha sex.

 

Om en pedofil person ikke kan kontrollere seg, er det ikke pedofilien som styrer, men sexavhengighet (nymfomani eller satyriasis).

 

Hadde du klart å gått kåt hele livet uten å få gjort noe med det?

Lenke til kommentar

Nå må det også sies at folk med pedofile fantasier ikke nødvendigvis bare blir opphisset av barn men kan også bli opphisset av kvinner/menn. Så en med pedofile fantasier kan jo ha sex med andre voksne gjennom livet og aldri gjøre det med barn og dermed alikevel ha opplevd å ha sex. Man kan jo også rollespille med andre voksne/unge voksne. De fleste har vel hørt om "who's your daddy?" osv.. :p

Lenke til kommentar
En pedofil person burde da kunne kontrollere seg selv? Jeg er heterofil, og jeg kan da kontrollere meg selv om jeg blir kåt på et tidspunkt det ikke passer seg å ha sex.

 

 

Jeg er enig med deg med tanke på selvkontroll.

 

Jeg tror og at det går ganske mange potensielle overgrepsmenn(og kvinner) rundt i dette landet som vet at pedofili blir så sterkt sett ned på at de klarer å holde seg fra å begå overgrep, men som hadde hatt sex med barn om det var lovlig eller i det minste litt mer akseptert i samfunnet.

 

På samme måte som homofili, er pedofili en legning i mitt syn, men en legning som er ulovlig å praktisere.

Tviler på at pedofili noen gang kommer til å bli lovlig (som homofili ble) om ikke det det skjer noen som endrer samfunnet radikalt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_spooky_*

Dette er en sykdom som lar seg kurere. Romerne gjorde det og de var lengre fremme enn oss i sin tid.

Jeg kjenner jeg skjelver når jeg er inne på temaet her, men skal forsøke å holde meg saklig til debatten.

Mine opphevelser av dette og hva jeg mener kan vel raskt misstolkes, men.

 

Jeg personlig mener at det er en form for sykdom og en total psykologisk og egosentrisk handling, fordi! De har et tilpassningsproblem og legger vel heller aldri eller føler ikke noe skyldfølelse for de handlinger/overgrep de har gjort mot en totalt forsvarsløs person. Og hva over for eventuelt sin egen familie om de skulle ha dette :mad:

 

Det er slik at dette de foretar seg skader et menneske for livstid, noe ikke andre kriminelle gjør, utenom tilfeller der man påfører en person fysisk skade.

 

Pedofile er nådeløse, hvor de med et kynisk og målrettet spill og dette veldig ofte med sin egen troverdighet som de har først bygget opp rundt seg og sin omgang. Dette så ingen kan tro noe slikt om han. Du blir bondefanget av en slik person, og tror delvis til slutt at det var din egen skyld når slike fatale ting skjer.

 

Det er pedofili i dyreverden også, men de får ikke slike spillerom ei heller et langt liv. så stort sett mener jeg at dyrene er mye flinkere enn oss til å rydde opp. :thumbup:

 

Kjemisk kastrering er ikke godt nok, de må kastreres. Dette er et meget enkelt inngrep uten komplikasjoner.

Viser til en rapport som kom etter 30 års forskning fra USA sine fengsler, hvor

frivillige 2 gangs dømte pedofile er intervjuet. Resultatet er så nedslående, som at disse personene, om de ikke hadde blitt tatt, ville ha forgrepet seg på minst 500 personer i sin levetid.

 

Det jeg vil tillegge er at det er bare tilfeldigheter at et missbrukt barn ikke senere blir en drapsmann.

 

Sterke ord, men jeg snakker av egen opplevelse og erfaring.

Lenke til kommentar

...og igjen sitter en ignorant person og setter likhetstegn mellom en pedofil og en barneovergriper.

 

Dette blir like teit som at jeg skal si at alle heterofile er potensielle voldtekstmenn.

 

Og skal du begynne å argumentere for at "jammen de kan jo lovlig få seg noe", så kan vi se på de mer asosiale personene. For å spinne videre på det forrige jeg sa: Mener du da at alle asosiale heterofile er voldtekstmenn? De får seg jo ikke på noen annen måte.

 

Jeg mener dette er en ignorant og arrogant holdning, som viser til liten forståelse og evne til å sette seg inn i "problemstillingen".

Lenke til kommentar
...

 

Det er pedofili i dyreverden også, men de får ikke slike spillerom ei heller et langt liv. så stort sett mener jeg at dyrene er mye flinkere enn oss til å rydde opp. :thumbup:

 

...

 

Det er ikke helt sannt. Det er mulig noen dyre arter fjerner dem av dage, men hos andre er det normalt. Det er en ape type, husker ikke navnet, noe på B. De har sex hele tiden nesten, og uten begrensinger som kjønn og alder. Andre dyr igjen baserer reproduksjon på voldtekt og andre grusome ting, og de fleste dyr reproduserer seg så fort de er fysisk klare. Det er lenge siden mennesker fikk barn så for de var fysisk klare for det. Dyre verden er langt fra så flinke som oss.

Lenke til kommentar
Er de ikke bare umennesker da? Ekle små kryp som ikke fortjener livets gleder?

Godt argumentert! Jeez

 

Siden mod. liker å fjerne svarene mine på dette innlegget, så prøver jeg igjen.

 

Hvem er du til å kalle andre umennesker? Hvilken posisjon har du til å dømme andre mennesker? For å snu dette rundt, så mener jeg at en person som er så lite reflektert og dømmende et umenneske, et ekkelt kryp som ikke fortjener livets gleder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Jeg syns det er ingen tilgivelse visst en pedofil har overgrepet seg på et barn, uansett om h*n er mentalt skadet. Steng h*n inne lenge, det er min mening.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...