Gå til innhold

Gjorde urett mot min fetters gullfisker! Wtd?

Anbefalte innlegg

Hei! Nå er jeg i store problemer. I helgen var jeg i Trondheim i konfirmasjon til en av mine fetre. Jeg sov da på rommet til min andre fetter og en dag i helgen kom jeg på at ingen hadde matet gullfiskene siden i forigårs og bestemte meg for å mate dem selv. Jeg vet at dette var tankeløst så jeg beklager så meget. Problemet er bare at jeg gav dem feil mat. Ved siden av akvariet står det nemlig en bolle med mat en skal gi til fiskene om de holder på å føde elns. Problemet er at jeg gav fisken denne maten! Jeg aner ikke hva jeg skal si til min fetter og har ikke nevnt hendelsen. Kan dette få fatale konsekvenser? Bør jeg si noe til min fetter? Hva bør jeg evt. si? På forhånd takk for hjelpen. :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så lenge det er vanlige gullfisk er i en bolle tviler jeg på at det er 'fødemat'. Når jeg tenker meg om har jeg heller hørt om den slags for.

var det slikt pulver?? isåfall er det babymat. Men det er svært sjeldent at gullfisker får barn i bolle.

Hehe, mange kaller jo en guppy for en gullfisk liksom, så for alt jeg vet kan dette være snakk om en Sclare :!:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...