Gå til innhold

Achievements + Cheats i GTA IV


Anbefalte innlegg

Hei hei, saken er den at jeg sleit som faen med et mission (hente kokainet til Elizabetha i det gamle sykehust) og blei til slutt lei og brukte cheat til å fjerne wanted levelen. To achievements ble låst (Walk Free og One Man Army). Får jeg noen gang mulighet til å klare disse to ved å for eksempel runde spillet på nytt eller ved andre metoder?

 

(Dropp whining om bruk av cheats o.l. takk)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Haha. Var innom Spaceworld her i byen i stad. De hadde 30+ igjen av GTA IV til 599,-

 

Hvilken? men de har vel stengt nå? har virkelig lyst på det nå, og da er det bare Smart Club igjen:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

begynner du på nytt så får du avhievements.

men du får det ikke på den saven du har nå.

 

så man burde ha 2 save filer, en med cheats og en uten.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Mye mer belønnende å ta hele spillet uten koder.

Koder skal jeg leke meg med andre gjennomgangen, men ikke før!

Det er en gylden regel for alle spill.

 

Eller hvis du står fast skikkelig :!:

Lenke til kommentar

Cheats og guides finner jeg alltid på www.gamefaqs.com, beste stedet som finnes ;)

Ser ut til at den ikke hadde blitt låst allikevel, klarte nettop Walk Free og fikk 50 gamerscore når jeg fikk 4 stjerner og ved å dra inn på flyplassen og stikke fra den igjen.

Da gjenstår det bare å sjekke om One Man Army også låses opp (poster her senere om det funker eller ikke).

Lenke til kommentar

One man army er skuffende lett. Fikk den midt omtrent midt i spillet uten å prøve engang.

 

 

 

Før du låser opp siste del av kartet gå til Heli tours og lån et helikopter. Fly over det låste området og du får automatisk seks stjerner på wanted level. Bare forsett å fly rundt over Liberty City i fem minutter. Eneste du må passe deg for er helikoptere med våpen, men de fløy jeg lett i fra. Tips: tipp helikopteret forover for å få litt fart.

 

 

 

Fant ut jeg trengte litt juksekoder på trekløver oppdraget, men jeg har ikke angret på det. Er så mange ganger jeg blir fustrert av dette spillet så litt jukskoder kan jeg unne meg.

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar

Jeg klarte den der One man army mye lettere enn det :p

 

Helt på begynnelsen når jeg fikk spillet hoppet jeg litt kort på et stuntjump og landet på en togskinne . Kjørte på den til jeg kom til en tunnel og fortsatte langt inn. Etter en liten stund var jeg jo med den andre øya og det kom 6 stjerner... Men politiet kommer jo aldri ned i tunnelen så jeg bare kjørte der i en stund og plutselig hadde jeg klart den :p

Lenke til kommentar

Anngående koder.

Man kan taste inn denne nettadressen

www.whattheydonotwantyoutoknow.com

på en av dataene i spillet for å få våpen, helse, bodyarmor, biler, duer, stuntjumps og entertainment merket av på kartet.

Blir achivements tatt bort hvis du tar denne koden også?

 

Har ikke sjangs til å prøve atm.

Lenke til kommentar
Anngående koder.

Man kan taste inn denne nettadressen

www.whattheydonotwantyoutoknow.com

på en av dataene i spillet for å få våpen, helse, bodyarmor, biler, duer, stuntjumps og entertainment merket av på kartet.

Blir achivements tatt bort hvis du tar denne koden også?

 

Har ikke sjangs til å prøve atm.

 

Jeg har vært inne på siden, du får bare se et midlertidig kart i et slags liksom forum på sida, tingene ble ikke lagt til på real-time kartet mitt ihvertfall. (kanskje man må trykke på noe som jeg ikke la merke til?). Det blokkerer ikke noen achievements og regnes ikke som cheat, jeg regner med det er lagt til for at folk skal kunne finne for eksempel akkurat det siste hoppet eller den sista dua o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...