StarGazer Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei Vet ikke om dette er feilpostet. Men hvor mye er det realistisk at jeg får for en nesten ubrukt Wii med 2 kontrollere (3 mnder gammel) + zelda, res evil 4, og metroid prime corruption 4 ? takk for svar! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Metroid Prime Corruption 4 faktisk... Heter vel bare Metroid Prime Corruption. Er uansett "bare" nummer 3 i serien tror ikke du vil kunne få mer enn 2000-2500 kr. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Såfremt det er snakk om 2x remote og nunchuk, samt at du finner noen som er interessert i alle tre spillene, vil jeg tippe opp imot 3000. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Takk for svar. Det er riktig at det var bare metroid prime corruption ja. Ble så vant til å legge til 4 tallet så jeg bare fortsatte. Noen forslag til gode steder å legge den ut for salg ? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Finn.no. Føler det er gjennomsnittsnormannen, uten så mye peiling på konsoller og priser som handler der, og at du ofte kan få en del penger der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå