heftig Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Noen kompiser av meg har tenkt og ta Lett motor sykkel lappen i spania for 1000 nkr.. Jeg lurer paa om de faar lov til og gjore dette og hva som sjer om politiet tar dem her i norge.. Hva syns dere om dette ? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 er vel greit, vis de får lov til det, men det er jo en annen sak, tror at de må ''omgjøre'' lappen til norsk vis de skal ta den der, og da må de ta oppkjøring og sånt her i norge for å vise at de kan kjøre etter norske regler Lenke til kommentar
heftig Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Vil det lonne seg og gjor det.? osv Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Spørs det, må jo tenke på at det går bort penger på å komme seg til og fra spania + opphold. Men hvis det er flere som spleiser så er det vel småpenger å spare? + en reise til spania Edit: Tenkte billappen jeg nå, nei hvis det er lettlappen så tror jeg ikke det lønner seg noe særlig.. Endret 6. mai 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Spør noen i en trafikkskole. Tviler på at du vil tape noe på det. I værste fall vil jeg tro du ikke kommer over samme sum som her i Norge, og hvis du skulle komme på samme sluttsum så har du jo fått en "gratis" ferie i spania. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå