jkrodal Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er ikke noen utpreget fan av golf selv og mange vil vel rynke på nesen over hele sjangeren, men dette fenger som bare det. Bestemte meg for å kjøpe det da jeg likte demoen fra ps-store, og alle anmeldelser jeg kom over, ga jevnt over bra karakterer. Anbefales! Noen anmeldelser: www.eurogamer.net www.gamer.no VG Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg var fristet først.. men jeg synes 6 baner blir litt lite, og vistnok lite nytt fra tidligere versjoner. Håper derimot at vi får en 2'er ganske raskt med mange flere baner osv. Lenke til kommentar
jkrodal Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg var fristet først.. men jeg synes 6 baner blir litt lite, og vistnok lite nytt fra tidligere versjoner. Håper derimot at vi får en 2'er ganske raskt med mange flere baner osv. Ser at den japanske ps-store har en ekstra bane og 2 nye karakterer tilgjengelig for nedlasting. Håper det kommer til europa og. Lenke til kommentar
jkrodal Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 13/5/08 update 2 nye karakterer denne uken! Da kommer sikkert ny bane også etterhvert, ettersom japan og hong kong har den tilgjengelig på deres respektive PS-Store allerede. Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Fantastisk avhengighetsdannende spill Morsom og utfordrende singelplayer, ser folk klager over bare seks baner men det er utrolig variasjon og nye baner kommer på ps-store. Samt en utrolig bra online del. Anbefales. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg vurderte dette lenge da det så så koselig og avslappende ut. Men så glemte jeg hele greien. Kanskje jeg bør kjøpe det nå Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Par spørsmål til dere som har spillet: Hvor bra funker det å spille multiplayer mot folk som knapt har testet spillet før? Blir det total dominans, eller kan de føle at de mestrer litt av spillet? Er nemlig på utkikk etter et spill jeg kan dra frem for en time eller to med underholdning når jeg har venner på besøk. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Syntes det er et helt greit spill. Har spilt det hos en kamerat noen ganger, men ble fort lei. Spilt det mye på PSP da Lenke til kommentar
jkrodal Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Par spørsmål til dere som har spillet: Hvor bra funker det å spille multiplayer mot folk som knapt har testet spillet før? Blir det total dominans, eller kan de føle at de mestrer litt av spillet? Er nemlig på utkikk etter et spill jeg kan dra frem for en time eller to med underholdning når jeg har venner på besøk. Det blir helt klart en forskjell på førstegangsspillere og veteraner, men ikke så mye som på de fleste andre spill vil jeg påstå. Det tar ikke lang tid å komme inn i de grunnleggende teknikkene. Etterhvert så mestrer du også mer og mer krevende situasjoner og kompenserer for vær, vind, underlag og hindrer. Helt til å begynne med, for å utjevne forskjellen i ferdighetsnivå, er mulighet for å stille inn handicap dvs. gi deg selv eller andre tilleggsslag. Av karakterene er det dessuten 3 grupper, (Beginner, Intermediate og Professional) der du kan velge den som passer best til ditt ferdighetsnivå. Beginner er enkle å bruke, men slår litt kortere. Professional slår lengre men krever bedre timing i aviklingen av slaget. Banene er også varierte og av forskjellig vanskelighetsgrad. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå