Gå til innhold

Mest overvurderte spillere i Premier League

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

- Elano Blumer (Man City)

- Micah Richards (Man City)

- Darren Bent (Tottenham)

- Jamie Carragher (Liverpool)

- Joey Barton (Newcastle)

- Stuart Downing (Middlesbrough)

- Kieron Dyer (West Ham)

- Theo Walcott (Arsenal)

- Ashley Cole (Chelsea)

- Andriy Shevchenko (Chelsea)

Ikke i noen spesiell rekkefølge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Elano Blumer (Man City) - En av de bedre spillerne i Premier League, kan dessverre ikke si meg enig i denne

- Micah Richards (Man City) - Langt ifra overvudert

- Darren Bent (Tottenham) - Bent ble nok overvurdert ifjor sommer da Tottenham hentet han, men er en flopp nå....

- Jamie Carragher (Liverpool) - Her har vi en lojal spiller, men er fortsatt ganske overvurdert!!!

- Joey Barton (Newcastle) - Også ganske overvurdert!!!

- Stuart Downing (Middlesbrough) - Overvurdert til de grader.

- Kieron Dyer (West Ham) - Dyer synes jeg er dårlig, kan jo hende tror han er Gud, men ikke jeg ivertfall

- Theo Walcott (Arsenal) - Mer undervurdert enn overvurdert

- Ashley Cole (Chelsea) - Vet ikke helt hva jeg skal si her, har vel ikke hatt så mye fokus på seg denne sesongen...

- Andriy Shevchenko (Chelsea) - langt ifra overvurdert, er klart en flopp, noe som både media og fans også mener!!!

Lenke til kommentar

- Kieron Dyer (West Ham)

- Theo Walcott (Arsenal)

- Ashley Cole (Chelsea)

Oi, oi, oi. Ser du på PL eller?

- Elano er en av Citys beste spiller, og er en rå playmaker. Han er ikke overvurdert, heller undervurdert!

- Micah Richards er langt ifra overvurdert som Sameboe sa, han og Richards Dunne har kanskje vært PL beste stopperpar bak Rio - Vidic.

- Darren Bent er ikke overvurdert, men en flopp som kostet dritt mye penger.

- Jamie Carragher er forsåvidt overvurdert.

- Joey Barton er jo Materazzi #2. Ganske farlig (utenfor banen) og overvurdert.

- Stuart Downing var jo en av PL's beste spiller før denne sesongen, men det teller selvfølgelig ikke, og han har vært dritt dårlig iår. En av de mest overvurderte.

- Kieron Dyer er ikke for mye, eller for lite vurdert.

- Theo Walcott er mer undervurdert enn overvurdert som Sameboe sa. Har hatt solide innhopp og fortjener å starte de fleste kampene. Heftig fart og kontroll.

- Ashley Cole blir verken overvurdert eller undervurdert. Er kanskje PL's beste venstreback bak Evra.

- Andriy Shevchenko er som Darrent Bent en flopp.

Lenke til kommentar
1. John Obi Mikel (chelsea)

2. John Arne Riise (Liverpool) ( Ingen lag nå?)

3. John Carew (Aston Villa )

På hvilken måte er Riise overvurdert?

Carew overvurdert? Av norsk media eller?

Riise er oppskrytt fordi han blir framstilt som en god fotballspiller her hjemme i media , mens prestasjonen i Liverpool den siste sesongen sier det motsatte. 1 gang hvert andre år glimter han til med et perfekt innlegg som er målgivende

Carew er oppskrytt på noe av det samme grunnlaget som Riise. Media liker og blåse opp hvor gode de er i utlandet, men med engang de får seg plass på landslaget ser det ut som de aldri har rørt en fotball før

Obi Mikel av den enkle grunn at han aldri har vært noe god fotballspiller, det er bare ekstremt godt arbeid av shittu som har ført han dit han er i dag

Lenke til kommentar

- Kieron Dyer (West Ham)

- Theo Walcott (Arsenal)

- Ashley Cole (Chelsea)

Oi, oi, oi. Ser du på PL eller?

- Elano er en av Citys beste spiller, og er en rå playmaker. Han er ikke overvurdert, heller undervurdert!

- Micah Richards er langt ifra overvurdert som Sameboe sa, han og Richards Dunne har kanskje vært PL beste stopperpar bak Rio - Vidic.

Jeg følger faktisk spesielt med City da hele familien er City-fans, og jeg kan ikke si at de to spesielt har spilt oppimot slik de burde. Begge to levde opptil skrytet de fikk i første del av sesongen, men i andre syns jeg de har vært altfor overvurdert. ''Elano, som normalt er en veldig god spiller skal da ikke gjøre slike feil?'' blant annet hørt på TV blir bare feil. De var gode og leverte godt spill første del, men andre har de bare vært overvurdert, og vi er nettopp ferdig med andre del, ikke første.

Lenke til kommentar

Elano har ikke vært noe å skryte av med unntak av de to første månedene av sesongen, da City fløt på en helt sinnsyk medgangsbølge. De slo jo oss på COMS 1-0 uten en eneste målsjanse.

Micah Richards derimot, han er ikke oppskrytt, hadde vært helt absurd bra med han som Gary Nevilles arvtager, men det går nok ikke mtp klubben han spiller for.

Lenke til kommentar
Var det ikke du, NightKeeper, som sa engang at du ikke var særlig begeistret for at Richards hadde fått seg en seriøs kneskade i en så ung alder?

Det var ikke meg, det var noen andre, husker utsagnet jeg når du nevner det, men det var ikke meg som sagt :)

Shade: Richards er helt klart glimrende på høyreback også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...