Solaar Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Herregud. Nå må dere følge med på hva tråden faktisk handler om. Den handler ikke om hvem som er best, men hvem som er overvurderte. Dere misforstår meg og tror min mening er at Tevez / Rooney / Ronaldo er dårlige spillere. Det har jeg ALDRI sagt. Jeg sier at disse spillerne etter min mening er overvurderte. Det har ingenting med hvor gode de faktisk er. Det er vel ingen som misforstår hva du skriver. Hvordan man kan kalle verdens beste angrepsrekke for overvurdert går meg hus forbi. Det sier jo seg selv at de umulig kan være overvurdert. Lenke til kommentar
RedPredator Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Selvfølgelig kan de være overvurdert, det er bare å tenke logisk. De er forferdelig gode spillere, men de har da ikke tryllestav og kappe slik noen fremstiller at de har. Tager ni poenget mitt nå? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Irriterer meg over folk som tror mål er viktigst. Rooney har alt, utenom Solskjær avslutningene. Han er veldig viktig. Skaper rom for medspillerne sine, spiller stikkere, gode løp, god fotballforståelse og jobber som en hest. Han er ikke overvurdert spør du meg, tross elendige avslutninger. Men han er ikke fotballens Messias av den grunn. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Almunia Adebayor Gå å legg deg....Emmanuel Adebayor har scoret 30 mål for Arsenal denne sesongen og Almunia har virkelig levert varene bakover på banen. Almunia er en god keeper etter min mening, men blir skrytt opp av Arsenal - supportere til å være noe han ikke er. Adebayor er en veldig god spiss, men han blir fremstilt som en EKSTREMT god spiss, og jeg mener han er overvurdert med de sjansene han har fått skulle han hatt 40 mål + for det er det Henry hadde hatt hvis han var i Arsenal i år. Når det gjelder det at du sier at Ryan Giggs er overvurdert hvem sikter du til da? Giggs har jo blitt slaktet over hele sesongen så jeg skjønner ikke hva du sikter til der. Når det gjelder Gaz (Neville) så mener jeg at han ikke er overvurdert før skaden sin så var han en av PLs beste backer. Ronaldo kan ikke overvurderes etter min mening. Han er det nærmeste man kommer en komplett offensiv spiller denne sesongen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Selvfølgelig kan de være overvurdert, det er bare å tenke logisk. De er forferdelig gode spillere, men de har da ikke tryllestav og kappe slik noen fremstiller at de har. Tager ni poenget mitt nå? Jeg har forstått hva du mener hele tiden, men jeg mener premisset er galt. Vis meg hvordan du logisk kommer frem til at disse spillerne er overvurderte er du snill. Og husk å ta i betraktnig intensjonen til trådstarter Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Irriterer meg over folk som tror mål er viktigst. Rooney har alt, utenom Solskjær avslutningene. Han er veldig viktig. Skaper rom for medspillerne sine, spiller stikkere, gode løp, god fotballforståelse og jobber som en hest. Han er ikke overvurdert spør du meg, tross elendige avslutninger. Men han er ikke fotballens Messias av den grunn. Hehe, og hvem har sagt at Rooney er fotballens Messias? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Mange av dem som vanker her ... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Mange av dem som vanker her ... Jaha. Jeg har selv vært medlem på VGD i 5-6 år nå, og det er like mange idioter fra hver eneste supporterskare der, og de æresløse Chelsea-tilhengerne er jaggu de verste med GatlingGun i spissen. Cech er visst verdens beste keeper der inne, men alle har som sagt sine idioter. Jeg diskuterer sjeldent på fotballforumene der inne, går egentlig bare i hockey & musikk. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Som iherdig tilhenger av Liverpool har jeg null problem med å mene at Cech er verdens beste keeper. Men unnskyld, jeg skulle selvfølgelig ha sagt Buffon. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Tror egentlig noen av dere mener spillerne får for mye mediadekning og oppmerksomhet, i stedet for å tenke på om de egentlig er overvurderte... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Tror egentlig noen av dere mener spillerne får for mye mediadekning og oppmerksomhet, i stedet for å tenke på om de egentlig er overvurderte... Om de får for mye positiv mediadekning og positiv oppmerksomhet/omtale så er de jo overvurdert. Ingen som mener at Ronaldo ( jupp den "orginale" Ronaldo ) er oppskrytt, men han er i medie til en hver tid. Ronaldo er jo ikke mer enn enn middelmådig spiss som ikke kan skille gutter fra jenter nå om dagen. Overvurdert spiller: Morten Gamst Pedersen, norske medier liker å skryte av han når han gjør det bra, men i år har vel ikke vært hans beste sessong. Endret 10. mai 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Er noe i norsk media som irriterer meg grenseløst. F.eks hvis norsk media skriver en artikkel om Lyon, begynner de alltid med f.eks "Carew's gamle klubb Lyon..." etc. Eller "Carews lagkamerat ferdig i Villa etter Barry-kommentarer " Lenke til kommentar
RedPredator Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ja eller den som var i går. "Henning lurte United for gull i siste runde" Blackburn tapte faktisk kampen, men allikevel var det Henning Berg som lurte United? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hentet fra forsiden på VG.no nå: «Norske» Fulham på nedrykksplass Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Leste en overskrift fra en amerikansk avis på Newsnow i stad, "Fulhamerica ready for relegation battle", eller noe i den duren. ^^ Edit: Oisann, litt off topic her, beklager. Endret 11. mai 2008 av iRoman Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Joe ColeRyan Giggs David Bentley michael owen ( dessverre ) Vel Bentley er ikke overvurdert, det vet jeg som er Blackburn fan. Han er uten tvil en av englands beste høyrevinger. De jeg mener er oppskrytt: Shevchenko Hleb El-Hadji Diouf Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hleb er vel snarere undervurdert enn overvurdert. Han har jo faktisk spilt en av sine beste sesonger etter min mening, og har vært en stor spiller for Arsenal Shevchenko skryter vel ingen av i det hele tatt. Han er jo en flopp og blir regnet som en flopp så jeg forstår ikke helt hvordan han er oppskrytt. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Joe ColeRyan Giggs David Bentley michael owen ( dessverre ) Vel Bentley er ikke overvurdert, det vet jeg som er Blackburn fan. Han er uten tvil en av englands beste høyrevinger. De jeg mener er oppskrytt: Shevchenko Hleb El-Hadji Diouf Hva i helv...? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Joe ColeRyan Giggs David Bentley michael owen ( dessverre ) Vel Bentley er ikke overvurdert, det vet jeg som er Blackburn fan. Han er uten tvil en av englands beste høyrevinger. De jeg mener er oppskrytt: Shevchenko Hleb El-Hadji Diouf Hva i helv...? ja hadde samme reaksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå